دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1397 - 10:33

استفاده از تکنولوژی در آموزش عالی

دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در حال اکتشاف راه‌های جدید استفاده از تکنولوژی در آموزش عالی است.
کد خبر : 324367
85da2dd006e911e9e5556a45cb0be47b.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن دایو، دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا با رهبری 19 کالج سعی دارد کاربردهای جدیدی برای تکنولوژی در آموزش عالی پیدا کند. 
دانشگاه پنسیلوانیا به همراه 19 کالج دیگر از استرالیا، کانادا، مالزی و آمریکا در حال بررسی تکنولوژی‌های نوظهور است تا دریابد چگونه می‌توان به کمک آنها به آموزش و یادگیری دانشگاه‌ها و کالج‌ها شکل جدیدی داد. این پروژه که «آزمایشگاه آموزشی همکاری» نام دارد شامل چند کالج دولتی و خصوصی از جمله دانشگاه ایالتی آریزونا، دانشگاه فلوریدای مرکزی و دانشگاه وسترن گاورنرز می‌شود.
هدف اول این گروه ایجاد یک کتابخانه آنلاین از منابع باز و آزاد است تا به مؤسسات آموزش عالی دیگر کمک کند با تکنولوژی‌های روز سازگار شوند و از آنها در روش‌های آموزشی و یادگیری خود استفاده کنند.
کالج‌ها و دانشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از تکنولوژی‌های جدید نحوه آموزش و یادگیری را تجزیه‌وتحلیل کنند یا یاد بگیرند که چگونه از مواد درسی اوپن سورس در کلاس‌های درس استفاده کنند. برای اطمینان از این‌که دانشگاه‌ها دیدگاه‌های مختلف را مدنظر می‌گیرند، هر مؤسسه آموزش عالی گروهی شامل حداقل یک سرپرست تکنولوژی، یک دانشجو و یک سرپرست آموزشی خواهد داشت.


انتهای پیام/4021/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته