دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر ورزش و جوانان:

نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: حق تیم های ایرانی است که در ایران میزبان تیم‌های عربستانی باشند.
کد خبر : 324357
photo_2018-11-10_09-32-02.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با شیخ سلمان، گفت: از شما رسماً دعوت می‌کنم در سفر بعدی به همراه هم از جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی ایران بیشتر دیدن کنیم.


وزیر ورزش و جوانان گفت: معتقدم نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد و لازم است از همکاری‌های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر کنم و خصوصاً تلاش‌های شما برای استاندارد‌سازی باشگاه‌ها در فوتبال آسیا بسیار اثر‌گذار است،‌ ارتباط ما با کنفدراسیون آسیا و شیخ سلمان برادارانه است، از شما انتظار دارم مسائل سیاسی را از ورزش جدا کنید و حق تیم‌های ایرانی است که میزبان تیم‌های عربستانی باشند.


سلطانی‌فر گفت‌: استادیوم آزادی را به بهترین شکل آماده کردیم و بیشترین تلاش را داشتیم. خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.


وزیر ورزش و جوانان از شیخ سلمان خواست حمایت خود را از باشگاه‌های ایران ادامه دهد و تأکید کرد‌: حق تیم‌های ایرانی است که در ایران میزبان تیم‌های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسائل سیاسی جدا باشد و ما ورزش و به‌ خصوص فوتبال را پیوند دهنده ملت‌ها می‌دانیم و معتقدیم پیام‌آور صلح و دوستی ملت‌ها است.


سلطانی‌فر با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت‌: ما از برنامه‌ها و قدم‌های مؤثر شما حمایت کرده‌ و این موضوع را جدی دنبال می‌کنیم. فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام‌جهانی در تمام رده‌ها موفق بوده‌است و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست.


سلطانی‌فر‌، شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و تأکید‌کرد: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت. ظرفیت‌های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.


وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: از رهبر معظم انقلاب تا ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پر شمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسائل آن توجه زیاد دارند.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته