دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر کشور:

شهید «نورخدا» گواهی صادق بر عزم ایثارگران عاشق وطن است

وزیر کشور در پیامی به شهادت رسیدن سید نورخدا موسوی را تسلیت گفت و نوشت: این شهید، گواهی صادق بر عزم ایثارگرانی است که در راه آسایش مردم جان خود را می‌دهند.
کد خبر : 323972
2618297.jpg

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از کانال اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پیامی به شهادت رسیدن سیدنورخدا موسوی جانباز 100 درصد را تسلیت گفت.


در این پیام تسلیت آمده است: عروج عاشقانه شهید سرافراز دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، سیدنورخدا موسوی که پس از تحمل بیش از یک دهه جراحات ناشی از زخم کین متجاوزان به حریم امنیت مردم به فیض عالی شهادت نائل آمد را به خانواده صبور و مقاوم آن شهید و هم‌رزمانش در سنگرهای پاسداری از مرزهای کشور و عموم ملت ایران تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.


این پیام می‌افزاید: این شهید، گواهی صادق بر عزم ایثارگران و جان‌برکفانی است که عاشقانه و مؤمنانه از خانه و کاشانه خود هجرت کرده و با حضور در مرزهای پُرگوهر کیان اسلامی در برابر تروریست‌های مورد حمایت صهیونیسم جهانی و مرتجعان تکفیری منطقه به مجاهدت می‌پردازند و جان و مال خود را در راه خدا و آرامش و آسایش مردم اهدا می‌کنند.


یادآور می‌شود شهید سیدنورخدا موسوی در سال 87 در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت که در نهایت پس از تحمل یک دهه رنج و سختی در شب رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) به درجه رفیع شهادت نائل شد.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته