دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1397 - 09:03
رئیس مرکز کنترل ترافیک:

ترافیک سنگین در جاده‌های مشهد/ بارش برف جاده چالوس را مسدود کرد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین جاده‌های منتهی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: جاده چالوس هم به دلیل بارش برف مسدود شد.
کد خبر : 323902
1755731_417.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور گفت: درحال حاضر در آزادراه کرج- قزوین محدوده پل فردیس تا پل حصارک ترافیک نیمه‌سنگین و همین وضعیت را در محورهای ملک‌آباد- مشهد و چناران- مشهد در استان خراسان رضوی شاهد هستیم؛ از طرفی ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور منجیل- رودبار سنگین و ترافیک در آزادراه تهران به قم محورهای سلفچگان- قم- کاشان پرحجم گزارش شده است.


وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره تا پل فردیس ادامه داد: همچنین محور دماوند به فیروزکوه دارای ترافیک سنگین است؛ از طرفی در جاده هراز محدوده امامزاده هاشم تا آب اسک ترافیک نیمه‌سنگین و همچنین در جاده کرج- چالوس محدوده سه راهی دیزین تا دهانه جنوبی تونل کندوان ترافیک سنگین گزارش می‌شود.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص مداخلات جوی نیز خاطرنشان کرد: محور کرج- چالوس و محور هراز به دلیل بارش برف و ترافیک سنگین تا اطلاع ثانوی مسدود شده است؛ از طرفی به دلیل شرایط جوی نامناسب در جاده‌های مواصلاتی به استان‌های شمالی کشور به هموطنان توصیه می‌کنیم تا جایی که امکان دارد به شمال کشور سفر نکنند.


رحمانی گفت: هموطنان در صورت سفر به استان‌های شمالی و غربی کشور زنجیر چرخ، لباس گرم و وسایل ایمنی همراه داشته باشند و هنگام رانندگی به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها فاصله طولی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته