دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 12:52

ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران- کرج/ بارش برف در استان‌های غربی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران- کرج خبر داد.
کد خبر : 323334
1755731_417.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در آزادراه کرج- قزوین محدوده مهرشهر تا پل فردیس و همچنین در آزادراه تهران- کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است؛ همین وضعیت در محدوده گرمدره نیز مشاهده می‌شود.


وی در خصوص مداخلات جوی نیز گفت: هم اکنون در برخی از محورهای استان زنجان و محور بیجار- کردستان در استان کردستان شاهد بارش برف هستیم؛ از طرفی در محورهای استان‌های گیلان، همدان و آذربایجان شرقی بارش باران گزارش شده است و در دیگر جاده‌های کشور مشکل خاصی وجود ندارد.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: رانندگانی که در جاده‌های لغزنده رانندگی می‌کنند حتما وسایل ایمنی همراه داشته باشند و سرعت مجاز را رعایت کنند و افرادی هم که در جاده‌های برفی رانندگی می‌کنند حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید.


انتهای پیام/4076
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
amiri
United States of America
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
۰
سلام و وقت بخیر
بالاخره کسی نمیخواهد فکری به حال معضل ترافیک سرسام اوره بزرگترین معبر تردد ایران ( تهران- کرج ) بکنه ؟
کاشکی میشد و اطلاعات آماری دقیق داشتم تا میزان خسارات جانی و مالی این حجم از ترافیک رو براتون شرح بدم ، استدعا دارم ، خواهش میکنم ، التماس میکنم کمک کنید این معضل حل بشه
با تشکر - امیری
هلدینگ شایسته