دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1397 - 12:33
سرمربی تیم خبر داد:

انتخاب اعضای تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد از بدنه دانشگاه

سرمربی تیم تنیس روی میز باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 95 درصد تیم تنیس روی میز از بدنه دانشگاه‌ آزاد اسلامی هستند.
کد خبر : 323561

مهران احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با بیان اینکه تیم تنیس روی میز باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تیم‌های فعال این رشته است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد همیشه جزوه سه تیم برتر بوده است. تنها سال گذشته حضور تیم تنیس روی میز حضور نداشت اما امسال با قدرت بیشتری پا به عرصه رقابت‌ها گذاشته است.


وی در خصوص این تیم توضیح داد: بازیکن‌های خوبی جذب کرده‌ایم. امسال هم تیم بانوان و هم تیم آقایان در این رشته ورزشی داریم. رقابت این رشته ورزشی در بخش آقایان 6 مرحله با حدود 10 تیم برگزار می‌شود. احتمالاً تیم ملی ترکیه نیز در رقابت‌ها لیگ برتر حضور دارد. در هر مرحله پنج دور بازی می‌شود.


سرمربی این تیم در خصوص تیم تنیس روی میز ادامه داد: 95 درصد تیم تنیس روی میز از بدنه دانشگاه‌ آزاد اسلامی هستند. چهار نفر از اعضای این تیم از پنج نفر برتر ایران در رشته تنیس روی میز هستند.


احدی ادامه داد: در چیدمان تیم دو هدف اصلی وجود داشت؛ اینکه تیم قوی داشته باشیم و دیگری اینکه اعضای تیم از بدنه دانشگاه آزاد باشند. برای رسیدن به هدف دوم در بین دانشجویان رقابت‌هایی را به منظور استعدادیابی برگزار و یک نفر از دانشجویان را برای حضور در این تیم انتخاب کردیم.


انتهای پیام/4084


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته