دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 17:07
منتظری:

پیوند عاطفی مردم و رهبر انقلاب در ایران اسلامی بی‌نظیر است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان گلستان گفت: پیوند عاطفی که بین مردم و رهبری در انقلاب اسلامی ایران وجود دارد در هیچ انقلاب دیگری نیست.
کد خبر : 323454
DSC_0222.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرگز، غلامرضا منتظری ظهر امروز در همایش بصیرتی 13 آبان دانشگاه آزاد واحد بندرگز با بیان اینکه تنها قانون حتمی جهان هستی، سنت خداوند است، اظهار کرد: سنت دو نوع است.


وی با بیان اینکه یکی به سیره و روش اشاره دارد و دیگری به سنت الهی که شامل قوانین تخلف‌ناپذیر است، یعنی اینکه حتماً تحقق می‌پذیرد و هیچ چیز مانع تحقق آن نخواهد شد، گفت: از مصادیق آن می‌توان به بحث ظهور منجی مطابق آیه قرآن اشاره کرد  که حق آمدنی است و باطل با همه گستردگی و عظمت ظاهری و قدرت‌های نظامی و اجتماعی محکوم به نابودی است.


منتظری تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی موفق شدیم جلوه‌های سنت الهی را به چشم ببینیم و این انقلاب نهال پاکی بود که امروز 40 سالگی خود را جشن می‌گیرد و تحریم‌ها هیچ تأثیری در اراده ملت با بصیر ایران نداشته و نخواهد داشت چرا که با استقامت و اتکای به اقتصاد مقاومتی پیروز خواهیم شد.


وی مزیت انقلاب اسلامی به سایر انقلاب‌ها را پیوند مردم و رهبری و تکیه بر عوامل معنوی دانست و افزود: اگر امید و شجاعت را در کلام امام (ره) و رهبری می‌بینیم، به‌واسطه همان تکیه بر عوامل معنوی است و نقطه اوج آن را در کلام امام(ره) می‌توان دید که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این یک باور الهی بود که نمونه آن را در واقعه طبس مشاهده کردیم که آمریکایی‌ها که به ظن خود کارهایشان را بسیار دقیق و محاسباتی انجام داده بودند؛ ولی در توفان شن گرفتار شده و شکست تلخی برای آمریکا رقم خورد.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان گلستان به فتنه بزرگ سال 88 اشاره و خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 یک آزمایش بزرگ برای ملت ایران بود که هدف اصلی از ایجاد آن براندازی نظام و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود و ملت بابصیرت ایران توانست با مدیریت توانمند و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آن‌را در نطفه خاموش کند .


منتظری گفت: یکی از آثار فتنه که هنوز مردم ایران گریبان‌گیر آن هستند، بحث تحریم‌ها است که دشمنان نظام اسلامی چه در بیرون و چه در داخل درصدد هستند با فشار آوردن به مردم به نقشه‌های پوچ و شوم خود دست پیدا کنند، اما نمی‌دانند که امروز ایران اسلامی تبدیل به قدرتی شده است که در میدان عمل همه قدرت‌های بزرگ را از خاصیت و کارآیی انداخته و ظرفیت‌های عظیمی در جهان اسلام ایجاد کرده است.


انتهای پیام/4062/4101/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته