دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 15:42
حجت‌الاسلام علیمرادی:

مبانی نظری استکبارشناسی در نسل دوم و سوم انقلاب نهادینه‌ شود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خواستار نهادینه‌شدن مبانی نظری استکبارشناسی در نسل دوم و سوم انقلاب شد.
کد خبر : 323411
IMG_8347.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد استان کرمان اظهار کرد: مراسم عظیم زیارت اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) از سفارش‌های اکید ائمه اطهار(ع) است و یکی از نشانه‌های ایمان محسوب می‌شود.


علیمرادی افزود: خوشبختانه سال‌های اخیر راهپیمایی اربعین به یک همایش جهانی تبدیل شده است و گردهمایی حق‌طلبان و ظلم‌ستیزان عالم قلمداد می‌شود.


وی با اشاره به اهمیت میلیونی بودن حضور شیعیان در کربلا گفت: تجمع دوست‌داران اباعبدالله‌الحسین(ع) زمینه انتشار و جهانی‌کردن تفکرات شیعه را محقق خواهد کرد و به همین دلیل رسانه‌های استکباری این امر عظیم را منتشر نمی‌کنند.


علیمرادی تصریح کرد: مبارزه با استکبار دارای یک وجهه دینی و الهی است، چراکه مبارزه ملت ایران با استکبار براساس نژاد و سرزمین اختلاف ندارد، بلکه به‌‌دلیل دین و طرز تفکر در حال مبارزه هستیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان خاطرنشان کرد: در آستانه رحلت خاتم‌الانبیا(ص) هستیم و این موضوع، غم‌بارترین حادثه عالم است؛ چراکه فقدان ایشان نعمت دریافت وحی تشریعی را قطع کرد.


وی با تأکید بر لزوم ایجاد مباحثه‌های علمی در خصوص استکبار، عنوان کرد: استادان و دانشجویان باید بتوانند در مسائل مهمی مانند مبارزه با استکبار جهانی به مباحثه بپردازند و محافلی علمی و تخصصی را در این حوزه‌ها به وجود آورند تا مبانی نظری استکبارشناسی در میان نسل دوم و سوم انقلاب نهادینه شود و با بصیرت و دانش کامل بتوانند به تحلیل‌های لازمه بپردازند.


علیمرادی افزود: اگر در مباحث علمی پیش‌فرض و محدودیت قائل شویم از آزاداندیشی و علمی بودن کار فاصله گرفته‌ایم و همه ما باید بتوانیم فارغ از هر گونه تفکرات ذهنی، بتوانیم به گفتگو و بحث بپردازیم.


انتهای پیام/4101/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته