دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 16:08
در بخشنامه‌ای اعلام شد؛

ممنوعیت تردد خودروهای فاقد معاینه فنی دستگاه‌های اجرایی تهران

استانداری تهران در بخشنامه‌ای اعلام کرد: جلوی قرارداد با پیمانکاران دارای خودروی فاقد معاینه فنی باید گرفته شود و نباید هیچ پرداختی به متخلفان صورت بگیرد.
کد خبر : 323398
n82997489-72485424.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرداری تهران، استاندار تهران در بخشنامه‌ای خطاب به معاونان رئیس‌جمهور، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ اجرایی با اشاره به اجرای فاز دوم طرح کاهش و کنترل مکانیزه معاینه فنی همه خودروها در سراسر شهر تهران از اول آبان ماه سال 97 نوشت: کلیه خودروهای مورد استفاده به صورت ملکی یا استیجاری پیمانکاران ملزم به اخذ معاینه فنی معتبر هستند.


در این بخشنامه آمده است: از اول مهرماه سال جاری از عقد یا ادامه قرارداد با پیمانکارانی که خودروهای آن‌ها فاقد گواهی معاینه فنی معتبر هستند، اکیداً خودداری شود.


استانداری تهران از پلیس راهور تهران خواسته تا از ابتدای آبان ماه ۹۷ از تردد هرگونه خودروی فاقد معاینه فنی جلوگیری و ضمن اعمال قانون، خودروی متخلف را توقیف کند.


در این بخشنامه آمده است: پس از ابلاغ این بخشنامه، ذی‌حسابان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند از تأیید و پرداخت کلیه هزینه‌های مرتبط با سرویس و نگهداری، سوخت و قرارداد پیمانکاری خودروهای فاقد گواهی معاینه فنی خودداری کنند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته