دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1397 - 11:15
حبیبی مطرح کرد:

لزوم پاسخگویی افراد در قبال مسئولیت‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: فقط عملکرد افراد معیار و ارزش است و اگر به اندازه یک‌روز به ما مسئولیت داده شود، در قبال آن باید پاسخگو باشیم.
کد خبر : 323294
6.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، محمدرضا حبیبی عصر روز گذشته در چهارمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در سال 97 که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آبادغرب برگزار شد، عملکرد افراد را معیار سنجش و دارای ارزش دانست.


وی گفت: امروز با شرایط سخت موجود در دانشگاه، ریاست معنایی ندارد و فقط عملکرد افراد دارای معیار و ارزش است؛ به همین دلیل باید به‌صورت دوره‌ای عملکرد خود را بررسی تا نسبت به تأثیرگذاری این عملکرد آگاه شویم؛ زیرا اگر به اندازه یک‌روز به ما مسئولیتی داده شود، در قبال آن باید پاسخگو باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه خطاب به رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در این استان گفت: باید در تمام حوزه‌ها عملکرد مثبت و تأثیرگذاری داشته باشیم.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر هم‌دلی و اتحاد بیش از پیش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، تنها راه‌برون رفت از شرایط کنونی به‌خصوص مباحث اقتصادی را کار بیشتر و صرف وقت در راستای حل مسائل عنوان و تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود باید بستری را فراهم کنیم که با وجود نیروهای متخصص، به کسب درآمد غیرشهریه‌ای که در این برهه ضرورت است، برسیم.


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: خدا را شاکر هستیم که در محیط دانشگاهی و دانشجویی کار می‌کنیم؛ زیرا این یک فرصت برای رشد و تعالی همه ما است و در فضای دانشگاهی از متولیان، کادر اجرایی و تمام قسمت‌های دانشگاه باید کتمان سِر کنیم و اگر در محل کار از استاد، کارمند و یا دانشجو خطایی سر زد، کتمان سر کنیم؛ همان‌گونه که خداوند ستارالعیوب به تمام امور آگاه و بینا است و خطای بندگان را می‌پوشاند.


حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی افزود: باید با مردم با مدارا رفتار کنیم؛ زیرا مردم با زبان، لهجه و فرهنگ‌های مختلف با ما و در محیط کار در ارتباط هستند و ضروری است که با صبوری با این تنوع رفتار و فرهنگ برخورد کرده و  تحمل کنیم؛ چون کارکردن بدون مشکل و سختی امکان‌پذیر نیست ؛به‌خصوص در شرایط کنونی کشور ما که با محدودیت و دشمنی دشمنان قسم خورده روبه‌رو است.


محمد بستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آبادغرب، نیز در این مراسم گزارشی از وضعیت آموزشی، پژوهشی و مالی این دانشگاه ارائه کرد.


چهارمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با تصویب مواردی که دستور کار این جلسه بود و توسط مسعود باغفلکی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان مطرح شد به کار خود پایان داد.


پیش از برگزاری جلسه، اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه افزون بر بازدید از شرایط بناها و امکانات آموزشی و محوطه دانشگاه با دانشجویان نیز گفتگو کردند.


انتهای پیام/4062/4101/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته