دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نویسنده ادبیات پایداری:

فعالیت در حوزه ادبیات پایداری نیازمند حمایت جدی است

نویسنده ادبیات پایداری حوزه کودک و نوجوان گفت: برای انتقال مفاهیم ایثار و پایداری به نسل کودک و نوجوان باید از نویسندگان و فعالان این حوزه حمایت جدی شود.
کد خبر : 323197

احمد عرب‌لو در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، بیان کرد: ادبیات پایداری و مقاومت در حوزه کودک و نوجوان از حساسیت بالایی برخوردار است، که نویسندگان این عرصه باید اسطوره‌های مقاومت و ایثار را به کودکان و نوجوانان معرفی کنند. این معرفی در شکل‌گیری شخصیت و آینده نسل فردا تأثیر بسزایی خواهد داشت.


وی اظهار کرد: دفاع مقدس در باطن، سرشار از خودگذشتگی‌ها، رشادت‌ها و جوانمردی‌هایی است که باید آن را نه‌تنها به تصویر کشید بلکه باید در جامعه نهادینه کرد. یک گروه از ایثارگران که کمتر به آنها پرداخته شده است، آزادگان عزیز هستند از همین رو تصمیم گرفتم حکایت‌ها و داستان‌های آزادگان را در قالب داستان و در مجموعه‌ای به‌ نام «آن روز‌ها» روایت کنم. برای همین منظور خاطرات آزادگان را در اردوگاه‌های عراق ثبت و ضبط کردم و در حال ویرایش و دسته‌بندی آنها هستم. 


نویسنده ادبیات پایداری حوزه کودک و نوجوان گفت: اگر روحیه رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، در جامعه ساری و جاری شود، بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی مرتفع خواهد شد. ما برآنیم که در حوزه ادبیات پایداری و خصوصأ ادبیات کودک و نوجوان، نسل‌های بعدی را در جریان آنچه بر نسل ایثارگران گذشت بگذاریم.کار در این حوزه باید دور از شعارزدگی و با حمایت جدی مسئولان امر صورت گیرد.


انتهای پیام/4100




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته