دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1397 - 13:39
سرپرست واحد دزفول مطرح کرد؛

فعالیت‌ محققان حوزه‌های قرآنی و دفاع مقدس در مراکز تحقیقاتی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: به دنبال اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز تحقیقات ادبیات پایداری و مرکز تحقیقات علوم قرآنی هستیم تا فعالیت‌های پژوهشی محققان در حوزه‌های قرآنی و دفاع مقدس از طریق این مراکز به انجام برسد.
کد خبر : 278367

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی افروس در دیدار مسئولان بسیج کارکنان این واحد دانشگاهی متشکل از فرمانده بسیج و اعضای شورای بسیج گفت: روحیه بسیجی، روحیه ای همیشه قابل تحسین است. در واحد دزفول به دنبال این هستیم تا با همکاری و هماهنگی اعضای بسیج برنامه های فرهنگی و ورزشی را در این واحد دانشگاهی پیاده کنیم.


افروس با بیان این موضوع که در زمینه امور فرهنگی باید تلاش مضاعف داشت، گفت: در زمینه امور فرهنگی هر چقدر کار کنیم باز هم کم است. این فرهنگ بسیجی است که می تواند زیر ساختی برای همه فعالیت های آموزشی، اجتماعی و حتی اقتصادی باشد. در مبحث فرهنگی باید برنامه ریزی اساسی صورت پذیرد و از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود جهت پیشبرد اهداف فرهنگی این واحد دانشگاهی گام برداریم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول افزود: در زمینه قرآن و عترت هم تلاش هایی صورت پذیرفته و به دنبال گرفتن مجوز مرکز تحقیقات علوم قرآنی هستیم و کارهای پژوهش محققان در عرصه های قرآنی از طریق این مرکز به انجام برسد تا فعالیت های قرآنی را ترویج و گسترش دهیم.


افروس عنوان کرد: مبحث حوزه دفاع مقدس از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و باید در این زمینه به‌ویژه در واحدهای دانشگاهی تلاش های بهتری انجام شود. ان شاءلله در آینده نزدیک بتوانیم مجوز مرکز تحقیقات ادبیات پایداری را بگیریم. در چارت جدید واحد دزفول حتما از اعضای بسیج برای امور فرهنگی استفاده خواهیم کرد.



افروس گفت: برنامه محفل انس با قرآن در خرداد ماه (مصادف با ماه مبارک رمضان)، با حضور قاری بین المللی برگزار خواهد شد و به دنبال این هستم تا در واحد دزفول از همه ظرفیت های بسیج واحد اعم از هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در حوزه های فرهنگی ، قرآن و عترت و دفاع مقدس استفاده کرده و این برنامه ها را در دانشگاه ترویج دهیم.


غلامعلی پوررضائی فرمانده بسیج کارکنان واحد دزفول هم گفت: همه ما مدیون معلم های هستیم که علاوه بر آموزش به بعد تربیتی ما اهمیت داده و مسیر درست زندگی را به ما نشان دادند.


پوررضائی به نمایندگی از بسیج کارکنان با اهدای هدیه و شاخه گل، روز معلم را به ایشان تبریک گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته