دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1397 - 06:16
مربی تیراندازی:

عدم حضور در رقابت‌های بادی به ضرر ما شد

مربی تیم ملی تیراندازی گفت: متأسفانه به دلیل شرایط مالی نتوانستیم در رقابت‌های سلاح بادی شرکت کنیم و عدم حضور تیم در این رقابت‌ها به ضرر ما شد.
کد خبر : 323116
iA1523973602.jpg

ابراهیم اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عدم حضور تیم ایران در رقابت‌های سلاح‌های بادی در کویت گفت: من وقتی نتایج رقابت‌ها را دیدم خیلی ناراحت شدم از اینکه ما در این رقابت‌ها شرکت نکردیم. متأسفانه به دلیل مشکلات مالی و ارزی تیم تفنگ ایران نتوانست به این رقابت‌ها اعزام شود. تیم‌های چین، قزاقستان و بحرین رتبه‌های اول تا سوم  را به دست آوردند و اگر ما شرکت می‌کردیم قطعاً نتیجه‌ خوبی کسب می‌کردیم.


وی ادامه داد: البته کشور هند و کره‌جنوبی در این رقابت‌ها شرکت نکردند و ما می‌توانستیم با تیراندازان چینی رقابت خوبی داشته باشیم به‌طوری‌که هر سه تفنگ‌دار بزرگسال ما به فینال راه پیدا می‌کردند. چین یکی از حریفان قدرتمند ما محسوب می‌شود و رؤیارویی با آنها برای ما خیلی سودمند بود.


مربی تفنگ تیم ملی ایران در پاسخ به اینکه برای جبران این مسابقه‌ چه رقابت‌هایی پیش‌رو دارد، عنوان کرد: متأسفانه ما تا اوایل اسفند دیگر هیچ مسابقه‌ای نداریم و این وقفه‌ چهار ماهه بدون شک بر روی کار ما تأثیر می‌گذارد، البته شاید فدراسیون به خاطر نبود هیچ مسابقه‌ای، تورنمنت‌ بین‌المللی را برای تیم ما در نظر بگیرد که البته آن هم مشخص نیست چرا که این موضوع خیلی به مسائل مالی ربط دارد.


اینانلو تأکید کرد: قبل از بازی‌های آسیایی ما نتوانستیم در تورنمنت هانوفر آلمان  حضور پیدا کنیم و متأسفانه تأثیر این عدم حضور را  هم در بازی‌های آسیایی دیدیم و تیم نتایج خوبی به دست نیاورد. قطعاً نبود ما در رقابت‌های مختلف و وقفه چند ماهه آسیب جدی به تیم وارد می‌کند. رشته تیراندازی از رشته‌هایی هست که ورزشکاران باید از نظر روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی باشند وگرنه با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. رشته ما مانند رشته‌های رکوردی نیست و هر چقدر ورزشکار در رقابت‌های مختلف حضور پیدا کند از نظر آمادگی شرایط بهتری خواهد داشت.


مربی تفنگ تیم ملی در پاسخ به اینکه وضعیت فشنگ و مهمات در فدراسیون به چه صورت است، اظهار کرد: متأسفانه مشکلات ما نسبت به گذشته بیشتر شده استT چرا که ما در گذشته به کشورهای مختلف سفر می‌کردیم و می‌توانستیم فشنگ مورد نیاز خودمان را تأمین کنیم اما هم‌اکنون از نظر مالی در مضیقه هستیم و نمی‌توانیم به کشورهای مختلف سفر کنیم. طبیعتاً از نظر تهیه فشنگ هم با مشکلات بیشتری روبه‌رو هستیم. البته قیمت فشنگ‌ها  نسبت به گذشته سه برابر شده است.


انتهای پیام/4051/4057/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته