دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1397 - 11:58
هاشمی مطرح کرد:

لزوم توجه به برنامه‌های رفاهی برای افزایش توان علمی دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد مهم‌ترین هدف دانشجویان را افزایش توان علمی و فرهنگی دانست که در کنار آن باید به برنامه‌های رفاهی و شادابی توجه داشت.
کد خبر : 322975
P1080614.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد، سیداحمد هاشمی در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی مهر 97 دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد که در تالار دکتر حیاتی این دانشگاه برگزار شد، مهم‌ترین هدف دانشجویان را افزایش توان علمی و فرهنگی و پژوهشی دانست که در کنار آن باید به برنامه‌های رفاهی، ورزشی و فوق‌برنامه برای تقویت روحیه نشاط و شادابی توجه داشت.


وی دانشجوی موفق را دانشجوی جویای علم، آگاه، منصف و منتقد توصیف کرد که باید دارای روحیه استقلال، قدرت تحلیل پدیده‌های اجتماعی و سیاسی و نگاهی منطقی و مطالبه‌گر به مسائل داشته باشد.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد لامرد نیز وجود کانون‌های مختلف دانشجویی را بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و استعدادهای درخشان دانست و فعالیت بیشتر دانشجویان در این زمینه را خواستار شد. 


ابوذر همتی هدف از برگزاری جلسه توجیهی را آگاهی بخشیدن به دانشجویان در خصوص قوانین و بخش‌نامه‌های حوزه‌های مختلف دانشگاه، آشنایی و ایجاد ارتباط صمیمی‌تر با مسئولان، کارکنان و استادان دانشگاه برشمرد.


معاون آموزشی و پژوهشی واحد لامرد هم تحقیق و پژوهش را لازمه کار دانشجویان دانست که برای تحقق این هدف تمام امکانات، تجهیزات و ظرفیتهای مادی و انسانی دانشگاه در اختیار دانشجویان و استادان است و حمایت‌‌های کامل مادی و معنوی توسط مسئولان دانشگاه انجام می‌پذیرد.


مختار رنجبر از علل استقبال علاقه‌مندان به ادامه تحصیل از این واحد دانشگاهی را وجود رشته‌های تحصیلی کاربردی و مورد نیاز صنایع استان، برخورد مناسب مسئولان دانشگاه با دانشجویان، وجود آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز برای استفاده دانشجویان، استفاده از استادان مجرب و باسابقه و متخصص دانست و ابراز امیدواری کرد دانشجویان از همه امکانات موجود و وجود  فضایی آرام و صمیمی برای توسعه دانش خود استفاده بهینه کنند.


معاون توسعه مدیریت و منابع  واحد لامرد نیز از آمادگی این معاونت در خدمت‌رسانی و ارائه تسهیلات بدون بهره از جمله وام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بازپرداخت پس از فارغ‌‌‌‌‌التحصیلی، وام بدون سود کمک شهریه به مبلغ نصف شهریه هر ترم، وام ازدواج دانشجویی و وام ضروری خبر داد.


عباس الهیاری اعلام کرد: برای دانشجویان نیازمند، مابقی شهریه آنها نیز تقسیط خواهد شد تا دانشجویان بدون دغدغه و با آسایش خاطر به ادامه تحصیل بپردازند.


در این مراسم از طرف بسیج دانشجویی به پاس همکاری‌‌ها و تلاش‌های همه‌‌جانبه سیداحمد هاشمی رئیس دانشگاه در حمایت از اردوهای جهادی و برنامه‌های فرهنگی بسیج سپاه ناحیه لامرد با اهدای لوح تجلیل شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته