دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هافبک تیم پدیده:

بهترین نتایج پدیده را رقم می‌زنیم

هافبک تیم پدیده گفت: همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این فصل بهترین نتایج پدیده در لیگ برتر را رقم بزنیم.
کد خبر : 322783
79ed07d74c65334edbe590b7259118f5_1076_.jpg

محمدرضا ناصحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره علت تداوم صدرنشینی پدیده در رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما از روز اول مبنا را بر رفاقت و همدلی گذاشتیم و با اعتمادی که میان بازیکنان ایجاد شد خیلی به هم نزدیک شدیم. شانس بزرگی که آوردیم حضور سرمربی بزرگی چون یحیی گل‌محمدی بود که الان نفر اول مربیان ایران در بخش فنی است.


وی افزود: در تیم پدیده همه چیز دست‌به‌دست هم داده است تا بتوانیم درون زمین نتایج بسیار خوبی بگیریم. خوشبختانه بازیکنان و مربیان به درک متقابلی از یکدیگر رسیدند و با وجود اینکه هنوز یک ریال هم دریافتی نداشته‌ایم ولی موفق شدیم در پایان هفته یازدهم در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیریم. شک نکنید با ادامه این روند می‌توانیم این فصل بهترین نتایج تاریخ پدیده را در لیگ برتر رقم بزنیم.


هافبک تیم پدیده یادآور شد: ما نیاز به حمایت همه‌جانبه هواداران داریم، حالا که یک تیم مدعی در لیگ برتر هستیم برای آنکه بتوانیم در تمامی بازی‌های داخل خانه برنده باشیم نیاز به پشتیبانی هواداران داریم و امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم با حمایت طرفداران فصل درخشانی را رقم بزنیم.


وی درخصوص اینکه پدیده می‌تواند این فصل را با قهرمانی پشت‌‌‌سر بگذارد، گفت: ما به خوب بازی کردن عادت کرده‌ایم ولی دوست نداریم برای خودمان رؤیا‌سازی کنیم. بازیکنان تیم کاملا توجیه هستند برای آنکه موفقیت آنها ادامه پیدا کند باید تلاش شبانه‌روزی داشته باشند. هفته‌به‌هفته جلو می‌رویم و در حال حاضر اصلاً به دنبال اینکه قهرمان شویم نیستیم.


ناصحی درخصوص دیدار با استقلال گفت: ما می‌دانیم که نتایج نه‌چندان خوب استقلال در این فصل دلیل نمی‌شود که مقابل حریف ضعیفی بازی کنیم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است و بدون تردید مقابل ما می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند. یحیی گل‌محمدی از بازیکنان خواسته که اولویت را بر گل نخوردن قرار دهند و در ادامه به‌دنبال رسیدن به گل باشیم. یقین دارم استقلال در نیم‌فصل دوم تبدیل به تیمی مدعی می‌شود و همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی را به دست آوریم.


انتهای پیام/4051/4048/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته