دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم پدیده:

توجهی به حضورمان در صدر جدول نداریم

مربی تیم پدیده گفت: در مصاف با حریفان توجهی به حضورمان در صدر جدول نداریم و در همه بازی‌ها با تمام توان بازی می‌کنیم.
کد خبر : 321785
_6.jpg

داود فنایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره صدرنشینی تیم پدیده در لیگ برتر گفت: ما به‌جای‌ِ آنکه به جدول نگاه کنیم بازی به بازی جلو می‌رویم. دیدار قبلی‌مان مقابل نفت مسجدسلیمان یکی از سخت‌ترین مسابقه‌ها بود که توانستیم با استراتژی خوب سه امتیاز بگیریم. نتایج خوبی که این فصل گرفته‌ایم باعث شده صدرنشین باشیم اما در مصاف با حریفان، توجهی به صدرنشینی‌مان نداریم.


وی افزود: پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان روز جمعه ریکاوری کردیم و از دیروز تمرین‌های‌مان را شروع کردیم. تیم نساجی را به‌دقت آنالیز خواهیم کرد تا با قدرت به مصاف نماینده مازندران برویم.


مربی دروازه‌بان‌های تیم پدیده درخصوص اینکه تیمش بازیکنان مطرحی ندارد ولی موفق بوده، گفت: مهم‌ترین مسئله درخصوص بازیکنان تیم ما روح بزرگ آنهاست. ما بازیکنان باتجربه و صاحب‌نامی داریم که سال‌ها در فوتبال ایران خوش درخشیده‌اند و از جوان‌هایی بهره می‌بریم که با جان و دل بازی می‌کنند. به‌خاطرِ اینکه یک تیم هستیم نتایج خوبی گرفتیم و سعی خواهیم کرد بعد از این نیز اتحادمان را حفظ کنیم تا نتایج خوب‌مان متوقف نشود.


وی درخصوص دیدار با تیم نساجی مازندران گفت: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در دیدار با نساجی نیز سربلند از ورزشگاه خارج شویم. اینکه در رده اول هستیم برای‌مان اهمیتی ندارد. می‌خواهیم از فوتبالی که ارائه می‌کنیم همه لذت ببرند. تماشاگران مشهدی حامیان اصلی ما هستند که باید پیروزی تیم‌شان را ببینند. موج خوبی در فوتبال خراسان راه انداخته‌ایم و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم تا موفق شویم.


فنایی خاطرنشان کرد: فیلم بازی‌های نساجی را کادر فنی به‌دقت چندین بار دیده است. این تیم از سرمربی جوان و موفقی بهره می‌برد. نساجی باوجوداینکه تازه به لیگ برتر آمده است ولی انگیزه زیادی دارد. جزئیات لازم برای دیدار با نماینده مازندران را کادر فنی خواهد گفت و امیدواریم که بازیکنان بتوانند به‌درستی خواسته‌ها را اجرا کنند.


مربی دروازه‌بانان تیم پدیده درخصوص اینکه نساجی از خط دفاعی مستحکمی بهره می‌برد و به‌سادگی گل نمی‌خورد، گفت: کادر فنی تیم‌مان براساس هر بازی تدابیر مختلفی را اتخاذ می‌کند تا بازیکنان با برنامه‌های متعددی که دارند بتوانند دروازه حریفان را باز کنند. در دیدار با نساجی نیز کادر فنی تصمیم‌گیری لازم درخصوص شیوه بازی با این تیم را مشخص می‌کند.


فنایی درخصوص محرومیت سعید جلالی‌راد دروازه‌بان پدیده و دیگر دروازه‌بانان تیمش گفت: ما از ابتدای فصل همکاری با جلالی‌راد نداشته‌ایم اما امیدوارم مشکل او حل شود. الان سه دروازه‌بان خوب داریم؛ یوسف بهزادی، میلاد عباسی و محمد ناصری تمرین‌های خوبی را انجام می‌دهند و در هر بازی براساس استراتژی که با هم‌فکری سرمربی تیم داریم، دروازه‌بان تیم را برای مسابقه با حریفان مشخص می‌کنیم.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته