دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 14:30
معاون استاندار همدان:

تحریم‌های آمریکا در برگزاری اجلاس جهانی گردشگری تأثیری ندارد

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: با توجه به اینکه امریکا ۱۳ آبان را برای شروع تحریم‌ها اعلام کرده ما کار اجلاس را پیش می‌بریم و ابایی نداریم.
کد خبر : 322705
82671342-71880964.jpg

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  محمودرضا عراقی ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی اجلاس جهانی گردشگری در همدان گفت: خوشبختانه این رویداد بین‌المللی خیلی مهم‌تر از آن چیزی شد که فکر می‌کردیم.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه  آمریکا ۱۳ آبان را برای شروع تحریم‌ها اعلام کرده ما کار اجلاس را پیش می‌بریم و ابایی نداریم.


معاون عمرانی استاندار همدان در ادامه افزود: دشمنی آمریکا کار امروز و فردا نیست و همواره سعی بر ضربه زدن به کشور ما داشت اما ما همواره پیش رفتیم و آمریکا به اهداف خود نرسیده است.


معاون عمرانی استاندار همدان در ادامه داد: انقلاب اسلامی نشان داد که ابهت آمریکا شکسته است و در این چند سال نتوانسته به مرحله قبل خود برگردد و این اجلاس گردشگری صدچندان بیشتر از قبل برای ما مهم است.


وی تصریح کرد: گردشگری اصولاً صنعت جدیدی در دنیاست و باید بر این اساس سازوکارهای آن را در نظر گرفته و بتوانیم این صنعت را رشد دهیم.


عراقی اضافه کرد: باید ظرفیت‌های همدان را به دنیا بشناسانیم و یکی از مسائل مهم برای شناساندن همدان برگزاری رویدادهای بین‌المللی و حساس سازی برای معرفی همدان است.


معاون عمرانی استانداری همدان میزبانی این استان برای اجلاس جهانی گردشگری را مصادف با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دانست و گفت: دبیرخانه این اجلاس با ۱۵ کمیته در شرکت علی‌صدر تشکیل‌ شده و میراث فرهنگی و اصحاب رسانه و تله اتاقک گنج‌نامه و شهرداری نیز همکاری لازم را داشتند.


عراقی با بیان اینکه شهرداری همدان نیز در حال عضویت در سازمان جهانی گردشگری است، گفت: توسعه ما در گردشگری است و اکنون سه بخش از همدان در سازمان جهانی گردشگری عضو هستند.


وی گردشگری را در همدان از اهمیت بالایی دانست و افزود: امیدواریم این اجلاس در سطح بسیار بالایی برگزار شود و هرچقدر همکاری بخش دولتی و خصوصی هم‌راستا باهم پیش رود کارها بهتر انجام خواهد شد.


انتهای پیام /4087


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته