دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 10:09

دیدار مسئولان سما اهواز با خانواده شهید مدافع حرم

هیأت رئیسه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با خانواده شهید مدافع حرم علی حسینی‌کاهکش دیدار و از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کردند.
کد خبر : 322617
2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز،‌ هیأت رئیسه سما اهواز با خانواده بسیجی شهید مدافع حرم علی حسینی ‌کاهکش در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا، دیدار و با اهدای گل از مقام شامخ این شهید بزرگوار تجلیل کردند.


پدر شهید حسینی ‌کاهکش در این دیدار با ابراز خشنودی از حضور کارکنان سما با تعریف خاطراتی از شهید کاهکش و نحوه سفر وی به سوریه، سخنانی را از مجاهدت‌های وی مطرح کرد.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان نیز با تشکر از خانوداه شهید، بابت پرورش چنین فرزندی، عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان دانست و گفت: تکریم ارزش‌های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده‌ شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار بدهند.


مهرداد افشون با اشاره به اربعین حسینی و تسلیت این واقعه بزرگ،  شهدا را شمع محفل پرفروغ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین(ع) هستند و در این بین شهدای مدافع حرم نیز که در واقع به‌صورت مستقیم برای دفاع از حرمت ائمه(ع) به جهاد و مبارزه با کفار می‌پردازند، به‌راستی و درستی حافظ و پرچمدار این مکتب هستند.


وی خاطرنشان کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌ آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته