دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 20:52
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار مسئولان سما گیلان با خانواده شهید مدافع حرم

مسئولان سما گیلان با خانواده شهید مدافع حرم دیدار و از فداکاری‌های آنان تجلیل کردند.
کد خبر : 313573
ديدار با خانواده +شهيد مدافع حرم.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد نیک‌پسند دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما گیلان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سعید مسافر، گفت: این دیدار، تنها بخش کوچکی از فداکاری‌ها و تلاش‌های شهدا و خانواده آنان را جبران خواهد کرد.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون  از جان‌گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌ آنان هستیم.

غلامحسن مسافر پدر شهید مدافع حرم، سعید مسافر نیز در این دیدار بیان کرد: شهدا متعلق به جهان اسلام هستند و سعید هم متعلق به همه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه از سعید خاطرات زیادی داریم و خواهر کوچکش گنجینه‌ای از خاطرات سعید را در ذهن دارد، خاطرنشان کرد: سعید از نظر فیزیکی بین ما نیست؛ اما ناظر اعمال ماست و با ما زندگی می‌کند.

پدر شهید مسافر با اشاره به اینکه سعید دنبال دیده‌شدن نبود، گفت: سعید نخستین‌بار بهمن سال ۹۳ به‌صورت داوطلبانه به سوریه رفت. هنگامی که برای خداحافظی آمده بود، گفت: «عازم مأموریتم»، گفتم: «سعید کجا؟»،  گفت: «همین اطراف.» در نهایت آن‌قدر اصرار کردم تا گفت که به سوریه می‌رود.

وی افزود: سعید مدت‌ها در جبهه شمال‌غرب بود و در عملیات‌های مختلف حضور داشت. وی روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ و در سن 30 سالگی، هنگام عملیات مستشاری در شهر حلب سوریه به شهادت رسید.

به گزارش آنا در این دیدار ابراهیم باوفا رئیس آموزشکده سما رشت، اعضای هیأت علمی و جمعی از مدیران و کارکنان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هم حضور داشتند.

انتهای پیام/4065/خ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته