دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1394 - 11:29

مدیر کل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز معرفی شد

طی حکمی از سوی دکتر سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، مهدی الله‌وردی زاده به سمت مدیرکل امور اداری و منابع انسانی واحد تبریز منصوب شد.
کد خبر : 32260

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، الله‌وردی زاده مدیرکل امور اداری و منابع انسانی این دانشگاه دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و عضو انجمن حسابداری مدیریت ایران و 3 مقاله علمی پژوهشی و ISI، همکار چهار طرح پژوهشی و ارائه کننده بیش از ده مقاله در کنفرانس‌های ملی و منطقه ای است.


وی پیش از این مدیر اداری و مالی واحدهای آذرشهر و سردرود بوده و مدیر اداری منطقه 2 و 13، عضو و دبیر کارگروه تخصصی اداری و مالی ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، نماینده تام‌الاختیار منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص آزمون استخدامی واحد بناب و عضویت شورای طرح و برنامه و بودجه منطقه 13 را در سوابق اجرایی خود دارد.


تدوین و مشاور برنامه درسی، دوره آموزشی «تشکیلات و طبقه بندی مشاغل» ویژه معاونان اداری و مالی، مدیران اداری و روسای کارگزینی دانشگاه آزاد اسلامی ،مدرس دروس مدیریتی در دانشگاه های استان و مدرس کارگاه‌های آموزشی نیروی انسانی در دانشگاه های آزاد اسلامی استان نیز از سوابق علمی ودانشگاهی وی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته