دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 02:26
عضو شورای فنی کشتی:

موافق رفتن خادم هستم

عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: متأسفانه مسئولان از کشتی حمایت نکردند و با شرایط فعلی جز استعفا راهی برای رسول خادم باقی نگذاشتند.
کد خبر : 322544

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره رایزنی جهت بازگشت رسول خادم گفت: متأسفانه شرایط کشتی خوب پیش نرفت و با وجود اینکه رسول خادم بارها این موضوع را به گوش مسئولان ورزش رسانده بود اما هیچ اقدامی صورت نگرفت به همین خاطر رفتن را بر ماندن ترجیح داد.


وی گفت: خادم از بزرگان کشتی ایران است و هیچ‌کدام ما دوست نداریم او از ریاست فدراسیون کشتی برود اما وقتی شرایط مهیا نیست و آقایان کشتی را در اولویت‌کاری خود قرار نمی‌دهند چاره‌ای غیر از رفتن نیست. خادم هم میدان را به کس دیگری واگذار کرد تا شاید شرایط تغییر کند. قبل از رقابت‌های جهانی مجارستان فدراسیون در سردرگمی مطلق بود و مشخص نیست که هزینه‌ها تأمین می‌شود و آیا تیم به صورت کامل به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند یا ناقص. در نهایت هم دیدیم که در لحظات پایانی اعزام تیم، یوروی 13500 تومانی به تیم دادند و مشکلی از کشتی حل نشد. 


عضو سابق شورای فنی کشتی آزاد در پاسخ به اینکه آیا اهالی کشتی رایزنی‌ می‌کنند تا رسول خادم دوباره برگردد، عنوان کرد: خادم سال گذشته از سمت خود استعفا کرد و اگر آن زمان برگشت به خاطر اصرار ما بود. من بعید می‌دانم در شرایط فعلی دوباره برگردد، ضمن اینکه خود ما هم با استعفای او موافق هستیم و همانطور که دیدید پس از استعفای خادم همه ما از سمت خود کنار رفتیم. به هر حال وقتی شرایط مهیا نباشد و فدراسیون مدام با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شود دیگر انگیزه‌ای برای کار نمی‌ماند. خادم از کسانی بود که خودش را وقف کشتی کرده بود و بیشتر از همه کار می‌کرد اما متأسفانه شرایط برای او مهیا نشد و از او حمایت نکردند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته