دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1397 - 15:07
موج استعفا در کشتی فرنگی؛

استعفای پازاج و اشکانی/ فرار از ناکامی‌های فرنگی

پس از استعفای رسول خادم و موج برکناری که در فدراسیون کشتی به راه افتاد، علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و احد پازاج مدیر تیم‌ ملی از سمت خود استعفا کردند.
کد خبر : 322134

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، موجی از استعفا در فدراسیون کشتی به راه افتاده است.


اعضای شورای فنی کشتی آزاد پس از استعفای خادم، کنار‌ه‌گیری‌شان را از شورای فنی اعلام کردند. رضا لایق و حمیدرضا بنی‌تمیم، دبیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی با اطلاعیه‌ای کناره‌گیری خود را از فدراسیون کشتی اعلام کردند. 


موج این استعفا به کشتی بانوان هم رسید. آغاز فعالیت کشتی کلاسیک بانوان از زمان رسول خادم شروع شد و با استعفای رسول خادم، مریم منظمی نایب‌رئیس فدراسیون کشتی هم از سمت خود کنار رفت. 


البته سونامی استعفا به کشتی فرنگی هم رسید و احد پازاج مدیر تیم‌ کشتی فرنگی و علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هم به بهانه استعفای رسول خادم از سمت خود استعفا کردند. این استعفا در حالی اتفاق افتاد که کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی مجارستان یکی از ضعیف‌ترین نتایج را به دست آورد. این تیم با 10 نماینده راهی مجارستان شد و تنها دستاورد این تیم مدال برنز مهدی علیاری بود. 


به نظر می‌رسد استعفای اشکانی و پازاج به نوعی فرار از ناکامی‌هاست چرا که به طور حتم وضعیت کشتی فرنگی به همین صورت نمی‌ماند و تغییراتی در رأس کادر فنی به وجود خواهد آمد.


انتهای پیام/4071/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته