دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رونمایی می شود

محصول بومی سازی شده صنعت ساختمان

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان از 11 تا 14 آبان ماه با حضور 90 شرکت داخلی و خارجی در جزیره کیش گشایش می یابد.
کد خبر : 322421

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از  روابط عمومي و امور بين‌ الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در این نمایشگاه که  به مدت چهار روز ادامه دارد قراراست با حضور شرکت کنندگان  داخلی و خارجی  از محصول بومی سازی شده صنعت ساختمان رونمایی شود.


شرکت کنندگان دراین نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، مصالح ساختمانی،لوله واتصالات، تأسیسات گرمایشی وسرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب‌های اتوماتیک، برق و الکتریک و یراق آلات به معرض نمایش می‌گذارند.


صنایع کاشی و سرامیک،رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، سنگ وماشین آلات، انبوه سازان، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، اماکن تجاری و عمومی،تعاونی‌های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیربنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی، مهندسین مشاور و پیمانکاران نیزدر این  نمایشگاه حضور دارند.


این نمایشگاه در فضایی به وسعت 14 هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین‌ المللی کیش برگزارمی شود.جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در آب‌های نیلگون خلیج فارس و در استان هرمزگان واقع شده است.


 


 


 


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته