دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخشش دانشجویان واحد بین‌المللی جلفا در مسابقات قرآن منطقه آزاد ارس

در پی برگزاری مسابقات قرآن در منطقه آزاد ارس دو نفر از دانشجویان واحد بین‌المللی جلفا با کسب مقام اول این مسابقات برای شرکت در مرحله بین مناطق آزاد کشور مسافر منطقه آزاد چابهار شدند.
کد خبر : 3223

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پی برگزاری مسابقات قرآن در منطقه آزاد ارس ابوالفضل رضایی، علی صادقی گرگری از دانشجویان این واحد دانشگاهی به ترتیب در رشته قرائت، اذان، مقام‌های اول این مسابقات را کسب کرده و به مرحله بعد این مسابقات که با رقابت بین مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد راه یافتند.


همچنین دانشجو اکبر عظیمی مقام سوم رشته ترتیل را به خود اختصاص داد.


بر اساس اعلام معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس این مسابقات با حضور ۱۱۲ نفر از آقایان و بانوان در رشته‌های مفاهیم، ترتیل، قرائت، اذان و در رشته حفظ برگزار شدکه نفرات اول هر رشته از سوی این سازمان به مسابقات قرآنی مناطق آزاد که از ۲۷ الی ۲۹ بهمن ماه جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.


این دوره از مسابقات برای نخستین بار به همت معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری منطقه آزاد ارس و همراهی دفتر امام جمعه شهرستان جلفا و نیز مشارکت پردیس دانشگاه‌های تهران، تبریز، علوم پزشکی تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور جلفا و نیز اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جلفا، آموزش و پرورش شهرستان جلفا برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته