دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار مهری خبر داد:

کمبود اتوبوس در مرز مهران/ سازمان اتوبوسرانی ورود کند

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به کمبود اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زائران به شهرهای خود از سازمان اتوبوسرانی خواست تا نسبت به تأمین اتوبوس اقدام کند.
کد خبر : 322265
8852106_848.jpg

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار تقی مهری صبح امروز در گفتگو با رادیو اربعین در خصوص آخرین وضعیت تردد زائران در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی به مرز مهران و بزرگراه‌های استان کرمانشاه پرحجم است و از طرفی محور مهران به ایلام تا روان‌شدن تردد همچنان یک‌طرفه بوده و مسیر جایگزین نیز محور ملکشاهی به ایلام است.


وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که امروز اکثر زائران وارد کشور می‌شوند به طوری که طبق آمارهای‌رسیده در دو روز گذشته در هر ساعت ۱۰ هزار نفر از مرز مهران به کشور ورود می‌کنند اما به دلیل کمبود زیرساخت‌ها در این مرز به زائران توصیه می‌کنیم تا جایی که امکان دارد از دو مرز شلمچه و چذابه استفاده کنند.


رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در ایام اربعین امسال خروج از جاده به دلیل خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی از عوامل ایجاد تصادف در جاده‌ها بوده است لذا زائران هنگام برگشت با کمی استراحت رانندگی خود را شروع کرده و به نکات ایمنی و تذکرهای مأموران راهور توجه کنند.


مهری با اشاره به پرحجم بودن جمعیت در مرز مهران گفت: تنها مشکل ما کمبود اتوبوس در مرز برای انتقال زائران به سایر استان‌ها است، لذا امیدواریم سازمان اتوبوسرانی با تدابیر و تلاش خود ناوگان اتوبوسرانی در مرز مهران را تقویت کند. شب گذشته نیز بیش از 2 هزار و 300 اتوبوس به مهران آمد اما هنوز تعداد اتوبوس‌ها با توجه به افزایش جمعیت در این مرز کافی نیست و قطعاً این مشکل نیز امروز برطرف خواهد شد.


انتهای پیام/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته