دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1397 - 15:39
دبیر ستاد اربعین خبر داد:

ورود 61 درصد زائران به کشور از مرز مهران

دبیر ستاد اربعین از ورود 61 درصد زائران به کشور از طریق مرز مهران خبر داد و گفت: به‌دلیل ازدحام زوار، عصر امروز 3 هزار و 500 دستگاه اتوبوس عازم مهران می‌شوند.
کد خبر : 322143
1448872675124_ISNA-th3.jpg

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شهریار حیدری عصر امروز در گفتگو با رادیو اربعین گفت: تا به این لحظه بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر از مرزهای هوایی و زمینی پس از حضور در مراسم اربعین وارد کشور شدند و از طرفی 61 درصد زائران مرز مهران را برای ورود به کشور انتخاب کردند.


وی ادامه داد: شب گذشته در پارکینگ مهران ازدحام شدیدی را شاهد بودیم اما درحال حاضر شرایط کمی بهتر شده است؛ پیش‌بینی ما این است که عصر امروز بیشترین ورودی به کشور را داشته باشیم، لذا با همکاری سازمان اتوبوسرانی تلاش خواهیم کرد تا زائران با مشکل جابجایی مواجه نشوند. هر ساعت 12 هزار نفر از مرز مهران وارد کشور می‌شوند و اگر 45 درصد این تعداد از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، باید 135 دستگاه اتوبوس در ساعت به مرز مهران بیاید تا مشکلی در بحث انتقال زائران به‌وجود نیاید.


دبیر ستاد اربعین افزود: با همکاری سازمان اتوبوسرانی 3 هزار و 500 دستگاه اتوبوس دیگر عصر امروز به مهران می‌رسند.


حیدری گفت: وضعیت ترافیکی در مرز چذابه و شلمچه روان است و مشکل خاصی در این دو مرز وجود ندارد.


وی اظهار کرد: برای تسهیل در تردد زائران محور مهران به ایلام همچنان یک‌طرفه است و مردم می‌توانند از مسیر جایگزین ملکشاهی به ایلام استفاده کنند.


انتهای پیام/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته