دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1397 - 15:36
شیردل‌شهمیری :

اجرای طرح تعاون برای رفع نگرانی استادان دانشگاه آزاد اسلامی است

عضو شورای بازرسی طرح تعاون دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، اجرای طرح تعاون را ضروری خواند و گفت: این اقدام برای رفع مشکلات و کاهش نگرانی استادان پیشنهاد شده است.
کد خبر : 322142
photo_2018-10-31_11-29-52.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رامسر، فضل شیردل‌شهمیری ظهر امروز در جلسه شورای مدیران گروه‌های آموزشی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد، گفت: یکی از نکات اساسی که سازمان مرکزی و به‌خصوص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به آن تأکید دارند، بحث چگونگی اجرای طرح تعاون است. طرح تعاون بیشتر برای رفع مشکلات و کاهش نگرانی استادان پیشنهاد شده است.


وی درباره اهمیت این طرح در آینده دانشگاه افزود: طرح تعاون در واقع طرحی است که با تکیه بر آن می‌توان مشکلات را کاهش داد؛ البته در پیاده‌سازی آن عوامل بسیار زیادی دخیل است.


عضو شورای بازرسی طرح تعاون استان مازندران تصریح کرد: اگر از جنبه‌های مختلف، دانشگاه آزاد اسلامی را در کشور به‌خصوص در استان مازندران یک‌پارچه ببینیم، باید این یک‌پارچگی در همه زمینه‌ها مانند هزینه‌ها و درآمدها باشد.


شیردل‌شهمیری افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی دکتر منصوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بحث صرفه‌جویی در هزینه‌هاست، به‌همین منظور وی در پیاده‌سازی انضباط مالی و انضباط آموزشی بسیار جدی و پیگیر است.


رئیس واحد بهشهر خاطرنشان کرد: طرح تعاون تابعی از برنامه‌ریزی درسی است که در طول نیمسال تحصیلی بر روی واحدهای درسی صورت می‌گیرد. پایش‌ها و بازرسی طرح تعاون به‌معنی وجود تخلف در واحدها نبوده و فقط به‌دلیل پیداکردن نقاط ضعف و قدرت انجام می‌شود تا این نقاط ضعف و قوت واحدها در جلسه شورای رؤسای واحدها مطرح شده و راه‌حل مناسبی برای آن ارائه شود.


علی خلخالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر نیز گفت: توجه هر چه بیشتر در برنامه‌ریزی نیم‌سال آینده و تابستان، نظارت دقیق بر تشکیل کلاس‌ها، حضور بیشتر و پررنگ‌تر مدیران گروه در دانشگاه از جمله دغدغه‌های بنده در حوزه آموزش است.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته