دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور حکمی صورت گرفت؛

انتصاب رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد تبریز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با صدور حکمی، رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد.
کد خبر : 322139
davood.ebrahimpoor.3.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، در متن حکم عزیز جوانپور خطاب به داود ابراهیم‌پور آمده است: با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب می‌شوید.


امید است با رعایت تقوا و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، همه توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.


ابراهیم‌پور استادیار پایه 10 و عضو هیأت علمی واحد تبریز بوده و دارای مدرک دکتری تخصصی جامعه‌شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است.


وی عضو شورای تخصصی گروه علوم اجتماعی، شورای پژوهشی دانشکده علوم انسانی واحد تبریز و عضو شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی است و مدیریت گروه آموزشی علوم اجتماعی را در سابقه اجرایی خود دارد. 


ابراهیم‌پور، اجرای بیش از 15 طرح تحقیقاتی، چاپ بیش از 25 مقاله در مجلات علمی معتبر و ارائه بیش از 15 مقاله در کنفرانس‌های  ملی و بین‌المللی، راهنمایی و مشاوره بیش از 95 پایان‌نامه در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد را در کارنامه علمی خود دارد.


انتهای پیام/4062/4071/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی مردانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
۰
بسیار انسان فرهیخته و متعهدی هستند یکی از انتخاب های اصلح در دانشگاه آزاد تبریز یقینا ایشان هستند.به دکتر ابراهیم پور تبریک عرض می نمایم.
حجت محمدنژاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
۰
باسلام ودرود به محضر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی که با صدور حکمی، رئیس دانشکده علوم انسانی و تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزجناب دکترابراهیم پور را منصوب کرد.این انتخاب شایسته را به مجموعه دانشگاهی کشور تبریک می گویم.آرزوی بهروزی بیشتر جناب دکتر ابراهیم پور رادارم.استاددلهاست اقای دکتر.ارادتمند. حجت محمدنژاد ماکو وشاگرد استاد ابراهیم پور درسنوات قبل.
حجت محمدنژاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
۰
آقای دکتر جوانپور واقعاانسان منحصربه فردی است وانتخابهای ایشان نیز منحصر به فردند.درود برجوانپور ودرود برابراهیم پور.
هلدینگ شایسته