دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی دایی:

اگر به صورت کسی سیلی زدم، چگونه به اندازه یک پشه اثرش نمانده است

سرمربی تیم سایپا گفت: من نمی‌دانم به اندازه پشه زور دارم یا ندارم. اگر به صورت یک گزارشگر سیلی زدم چگونه برایش اتفاقی نیفتاده است. من همیشه انگشتر در دستم دارم.
کد خبر : 322094
0f1e11f67ca8a50ff155fa9c7bd76d08_1076_.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا با استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: فردا بازی مهم دیگری داریم. به‌هیچ‌عنوان دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم. استقلال حریف سختی است.


وی افزود: ما در لیگ به استقلال باختیم و این بازی بهترین فرصت برای جبران است. هفته گذشته با اینکه فرصت خیلی کمی برای این بازی داشتیم، تنها توانستیم بازیکنان را به‌خوبی ریکاوری کنیم و آماده این بازی شویم. به امید خدا با تمام توانمان می‌رویم تا این بازی را ببریم.


سرمربی تیم سایپا درباره شرایط تیمش و اینکه محروم و مصدومی برابر استقلال دارد یا خیر اظهار کرد: تیم ما -خدا را شکر- شرایط بدی ندارد. دو تا از مصدومان تیم نرسیدند. معین عباسیان آماده بازی شده است. بازیکنان تمرینات خوبی در این هفته با ما داشتند. ولی متأسفانه روزبه شاه‌علی‌دوست و محمد سلطانی‌مهر مصدوم‌هایی هستند که  در اختیارشان نداریم. یکی دو تا از بچه‌های جوان هم مصدوم بودند که شاید فردا آن‌ها را نداشته باشیم.


وی درباره تغییرات تیمش نسبت به بازی پرسپولیس بیان کرد: تیم ما روش خودش را دارد و ما سعی می‌کنیم که ان‌شاءالله فردا با توجه به درسی که از بازی قبل گرفتیم نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم و بتوانیم روی نقاط قوتمان کار کنیم تا به دور بعد جام حذفی صعود کنیم.


دایی در مورد طلبش از باشگاه نفت تهران در حالی که این باشگاه منحل شده است، عنوان کرد: دنبالش را نگرفتم اما مطمئناً باید وزارت نفت پاسخگو باشد. اینکه هیأت مدیره که نه بلکه هیأت مؤسس درست کردند، پاسخگوی همه این مسائل باید باشند و به‌صورت قانونی به‌حق و حقوقمان دست پیدا خواهیم کرد.


وی درباره اینکه علت انحلال باشگاه نفت ندادن دیون است، گفت: من نمی‌دانم اصلاً چرا منحل شده است. وقتی تیم نفت در لیگ برتر و لیگ یک نیست امتیازش را نمی‌فروشد، منحل شده است. این تیم خیلی وقت پیش منحل شده و این مسئله رسماً اعلام شده است.
سرمربی تیم سایپا درباره اینکه بازیکنانش توانایی بازی 120 دقیقه‌ای برابر استقلال را دارند یا خیر بیان کرد: این هفته ما کار خاصی انجام ندادیم و سعی کردیم بدن‌های بچه‌ها را بازسازی کنیم تا بتوانیم با تمام توان از همه آن‌ها استفاده کنیم.
وی درباره اینکه در پایان دیدار با پرسپولیس برخورد خوبی با او نشد، تصریح کرد: تا آن بالایی نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. عالم و آدم جمع شوند از خودشان سناریو درست کنند، به جایی نمی‌رسند. به من خیلی تهمت‌ها زدند ولی هیچ کاری نتوانستند انجام دهند. من نمی‌دانم چرا برای خیلی‌ها درس عبرت نشده است. این همه علیه من حرف زدند. من نمی‌دانم به اندازه پشه زور دارم یا ندارم. اگر به صورت یک گزارشگر سیلی زدم چگونه برایش اتفاقی نیفتاده است. من همیشه انگشتر در دستم دارم و چگونه سیلی زدم که به اندازه یک پشه اثرش نمانده است. این چک به هر کسی بخورد سه روز می‌خوابد. در بازی با سپیدرود هم فردی چنین ادعایی را کرده بود. الآن هم فراری است و از او خبری نیست.


سرمربی سایپا افزود: خیلی وقت است می‌گویم. صداوسیمایی که اسم جمهوری اسلامی ایران را بر خود می‌گذارد، باید به اسلام عمل کند نه اینکه الآن فردی که مدعی است ما به چک زده بودیم، فراری باشد! درحالی‌که من باید فراری باشم. ما شکایت کردیم، حکم جلب او را هم گرفتیم. شما نگاه کنید در ورزشگاه تختی چقدر دوربین فیلم‌برداری بوده است حتی این همه با گوشی و دوربین می‌شد که فیلم‌برداری کرد؛ اما عذر می‌خواهم، وجدان خیلی چیز خوبی است؛ متأسفانه بعضی از ما وجدان را به چیزهای مادی می‌فروشیم.
وی درباره اینکه اگر به صورت گزارشگری سیلی نزده است، شرح ماجرا را توضیح دهد، بیان کرد: اگر من به صورت کسی سیلی زده بودم، باید به اندازه یک پشه روی صورت او اثرش باقی می‌ماند. من تا به امروز اسم و فامیل فردی را که ادعای سیلی خوردن از من دارد نمی‌دانستم. در برنامه کذایی که با سناریویی علیه من ساخته شده بود اسم آن گزارشگر را دیدم. پدر این فرد نان و نمک پدر من را در اردبیل خورده است و برای این آقای گزارشگر واقعاً متأسف شدم. جایگاه شما کجاست؟ نوشته‌اند که من با رادوشوویچ درگیر شدم. من فقط به دروازه‌بان دوم پرسپولیس گفتم به داخل رختکن برود. به ضیایی چه ربطی دارد که به من می‌گوید داخل رختکن بروم و با پررویی حرف‌هایی می‌زند که اصلاً به او ربطی ندارد. اگر مصاحبه‌اش را همان روز می‌دیدم حتماً به صورت او سیلی می‌زدم. من شاید در نشست خبری از سؤالی ناراحت شدم و بر فرض در جواب ناراحتی‌ام را بیان می‌کنم.
وی تأکید کرد: اگر من به صورت کارمند صداوسیما سیلی زده بودم چرا همان موقع عکس و فیلمی از آثار آن سیلی گرفته نشد؟ در ورزشگاه تختی 200 دوربین وجود دارد و هیچ فیلمی نیست. حراست ورزشگاه تختی هم وجود داشت و همراه من بود. وقتی دیدم بازیکن تیمم را می‌زدند اگر جلو نمی‌رفتم تا جدا کنم به من بی‌غیرت نمی‌گفتید. چگونه وجدانتان اجازه می‌دهد که واقعیت را نگویید.


دایی تصریح کرد: دلیلی ندارد که من کارمند صداوسیما را بزنم. این ارگان هرچقدر می‌خواهد علیه من برنامه درست کند. آن روزنامه‌ای که 50 بار گفته این بار جلوی من باید ایستاد باز هم بنویسد. من کارم را انجام می‌دهم و به کسی باج نمی‌دهم. سالم کار می‌کنم و دلیلی ندارد از کسی واهمه داشته باشم. افتخار می‌کنم که نوکر مردمم و برای مردم کار می‌کنم. آن‌ها کارمند خودشان را فرستاده‌اند که بگوید به من چک زده، اما آیا کسی هست که بگوید من دیده‌ام به او چک زده‌اند و یا آثار آن را دیده باشد؟


انتهای پیام/4048/4071/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب