دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدافع سابق پرسپولیس:

خلاقیت رمز برتری پرسپولیس بر کاشیما آنتلرز است

مدافع سابق تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان کاشیما در محوطه جریمه نبوغ ندارند و خلاقیت پرسپولیسی‌ها در استفاده از موقعیت‌ها رمز برتری‌شان است.
کد خبر : 322045
BQ4K0631.jpg

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس با کاشیما آنتلرز در ژاپن گفت: بدون شک یکی از سخت‌ترین دیدارهای تاریخ باشگاه پرسپولیس مقابل کاشیما برگزار می‌شود. این دیدار اهمیت به‌سزایی در آمار آسیایی پرسپولیس دارد و امیدوارم این تیم برنده شود.


وی افزود: سه مسابقه هیچ‌گاه از خاطرم خارج نمی‌شود. اولین بازی دیدار تیم ملی فوتبال ایران با استرالیا بود که توانستیم با حریفی که همه جوره از ما بهتر بود به تساوی برسیم و به جام جهانی 1998 فرانسه صعود کنیم. دومین مسابقه با احترامی که برای تیم استقلال قائل هستم، برتری سه بر دو پرسپولیس در دیدار دربی بود. سومین دیدار نیز برتری سه بر یک مقابل الدحیل قطر در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را شاهد بودیم.


مدافع سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر واقعیت را بخواهید تیم‌های خاور دور نظیر ژاپن، کره‌جنوبی و چین همواره وحشت زیادی از تیم ملی ایران و همچنین تیم‌های باشگاهی کشورمان دارند، اگرچه آنها همواره مالکیت بهتری بر توپ دارند اما در محوطه جریمه نبوغ چندانی ندارند و این در حالی است که بازیکنان ما از خلاقیت لازم در استفاده از موقعیت‌ها برخوردارند و این حربه رمز برتری آنها بر حریف ژاپنی است.


وی ادامه داد: پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید در خانه کاشیما به نتیجه مناسبی برسد. بهترین نتیجه پیروزی است اما باتوجه به‌ اینکه چنین نتیجه‌ای دور از دسترس به‌‌نظر می‌رسد مساوی یک بر یک یا حتی شکست دو بر یک عالی است. ما در ایران می‌توانیم با حمایت همه جانبه هواداران جبران بازی رفت را داشته باشیم و به قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم.


فنونی‌زاده با اشاره به حمایت هواداران استقلال از تیم پرسپولیس گفت: دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا یک بازی ملی است. پرسپولیس با نام ایران به مصاف حریف ژاپنی می‌رود و نام کشورمان را یدک می‌کشد، اگر استقلال هم به فینال می‌رسید من پرسپولیسی به ورزشگاه آزادی می‌رفتم تا از این تیم حمایت کنم. امیدوارم باشگاه استقلال بیانیه‌ای بدهد تا حمایت خود را از پرسپولیس نشان دهد تا این تیم برای نخستین بار بتواند قهرمان آسیا شود. فراموش نکنیم 25 سال از آخرین قهرمانی یک تیم ایرانی در فینال بالاترین رقابت‌های باشگاهی آسیا می‌گذرد.


انتهای پیام/4071/4048


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته