دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گزارش AFC صورت گرفت؛

تقابل دیدنی 3 بازیکن کلیدی پرسپولیس و کاشیما در فینال

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به بررسی سه بازیکن کلیدی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز پرداخته است که تقابل آنها در فینال می‌تواند دیدنی باشد.
کد خبر : 321678
13970807000189_Test_PhotoN.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سه بازیکن اصلی و کلیدی تیم کاشیما آنتلرز مقابل پرسپولیس را مورد بررسی قرار داد.


* کئون سون تائه


این دروازه‌بان کره‌ای که سابقه دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد، می‌خواهد همراه با تیم جدید خود یعنی کاشیما آنتلرز به سومین قهرمانی دست پیدا کند.


این دروازه‌بان 34 ساله مهم‌ترین بازیکن تیمش است و کادرفنی چشم‌بادامی‌ها حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.


* *یوما سوزوکی


این بازیکن نقش کلیدی در موفقیت‌های اخیر تیمش داشته و در سال 2016 و دیدار با رئال‌مادرید که منجر به باخت تیمش شد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.


*سرجینیو


این هافبک 23 ساله برزیلی که در لیگ قهرمانان آسیا توانسته چهار گل به ثمر برساند، تهدیدی جدی برای علیرضا بیرانوند خواهد بود.


سرجینیو شوت‌زن در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته است.


از سوی دیگر AFC سه بازیکن کلیدی پرسپولیس را در بازی با نماینده ژاپن مورد بررسی قرار داده است که بیرانوند، حسینی و علی‌پور از آن جمله‌اند.


* سید جلال حسینی


سایت AFC به قدرت رهبری خط دفاعی پرسپولیس توسط سید جلال حسینی پرداخته و این بازیکن را از کلیدی‌ترین مهره‌های تیمش قلمداد کرده است.


حسینی علاوه بر کار دفاعی در خط حمله تیمش نیز مؤثر بوده، به طوری که مقابل الجزیره و الدحیل گلزنی کرده است.


* علیرضا بیرانوند


این دروازه‌بان 26 ساله که نقش مؤثری در تیمش داشته با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو شهرت بیشتری پیدا کرد و در تیم پرسپولیس نیز عملکرد خوبی داشته است.


* علی علی‌پور


این بازیکن با گلزنی به استقلال در 19 سالگی نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد و در فصل جاری در لیگ قهرمانان آسیا توانسته پنج گل به ثمر برساند.


مهاجم پرسپولیس آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران هم بود.


انتهای پیام/4051/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته