دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت استقلال:

استقلال مقابل سایپا کار راحتی ندارد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: سایپا تیم قدرتمندی است و استقلال مقابل شاگردان سایپا کار راحتی ندارد.
کد خبر : 322035
AG8I7145.jpg

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به بازی استقلال و سایپا در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی با لیگ برتر تفاوت دارد، چراکه تیم‌ها با تمام توان در این مسابقات حاضر می‌شوند.


وی اضافه کرد: جام حذفی کوتاه‌ترین راه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، بنابراین تیم‌ها با تمام توان و تمرکز به به این مسابقات می‌آیند، به‌ خصوص تیم‌هایی که امیدی به قهرمانی در لیگ برتر ندارند. سایپا تیم بسیار قدرتمندی است و در بازی با پرسپولیس این را نشان داد. شاگردان دایی با تمام توان به مصاف استقلال می‌آیند و بازیکنان آبی‌پوش تمرکز لازم را در این دیدار داشته باشند.


اکبرپور با اشاره به مشکلات استقلال در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: مشکلات استقلال یکی‌ دو تا نیست. این تیم بازیکنان فصل گذشته خود را به‌ راحتی از دست داد و بازیکنان جایگزین نیز خیلی دیر به تیم اضافه شدند.


وی با بیان اینکه استقلال در روزها و ماه‌های گذشته درگیر حواشی بوده است، افزود: تیم‌های بزرگ همیشه حواشی خاص خود را دارند و این حاشیه‌ها موجب می‌‌شود تا بازیکنان اعتمادبه‌نفس لازم را نداشته باشند.


پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد الحاجی گرو در استقلال و نارضایتی هواداران از بازی این مهاجم نیجریه‌ای گفت: گرو بازیکن بسیار خوبی است و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. گرو فکر نمی‌کرد استقلال تیم بزرگی باشد و در حال حاضر متوجه شده که هواداران از او انتظار دارند. گرو همواره در استقلال فیکس بازی نمی‌کند، در حالی که این بازیکن باید فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد تا بتواند گلزنی کند.


انتهای پیام/4071/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته