دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی استقلال خوزستان:

انتظار عدالت از داوران را در تمامی بازی‌ها داریم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: انتظار ما از داوران این است که در تمامی بازی‌ها عادلانه قضاوت کنند.
کد خبر : 321747
c31b971fd0451f6d76d60205cab9f10c_1076_.jpg

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه رئیس کمیته داوران اعلام کرده داور دیدار فولاد با استقلال خوزستان یک پنالتی به‌سود تیم استقلال نگرفته است، گفت: بحث داوری در ایران همیشگی است و تمامی ندارد. اینکه داور دیدار بازی با فولاد برای تیمم پنالتی نگرفته مسئله‌ای است که اشاره آن از سوی فریدون اصفهانیان جالب است.


وی افزود: مسئله‌ای که برای من همیشه دارای ابهام است، مربوط به اجرای قانون درخصوص تیم‌های مختلف است. بیشتر تیم‌هایی که به‌لحاظ ساختاری، تشکیلاتی و مالی شرایط ضعیف‌تری دارند، اشتباهات بیشتر به ضرر آنها بوده است. دلیل آن‌هم عدم نگاه کلان متولیان فوتبال به تیم‌های ضعیف‌تر است. این همانند آن است که مثلاً داریوش یزدی با سرعت 125 کیلومتر در اتوبان جریمه می‌شود ولی کسی که مقامی دارد با سرعت 150 کیلومتر هم جریمه نمی‌شود.


سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: تیم ما در سه بازی گذشته از ناحیه داوری آسیب‌های جدی دیده است. در دیدار با فولاد، داور قضاوت خوبی داشت ولی با اشتباه سهوی که داشت، باعث شد تا دو امتیاز باارزش را از دست بدهیم. تیم ما در دیدار با تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پارس جنوبی جم نیز از ناحیه داوری آسیب دید. محرومیت داوران آن دو مسابقه بر ادعای ما مهر تأیید زد که قضاوت داوران به ضرر استقلال خوزستان بوده است.


وی تأکید کرد: انتظار ما این است داوری‌ها با عدالت جلو برود و کمیته داوران در بازی‌های آسان از داوران عادی و در بازی‌های حساس از داورانی که در سطح بالاتری هستند، استفاده کند. همان‌طور که ما در دیدارهای دشوار از بهترین بازیکنان‌مان استفاده می‌کنیم و در دیدارهایی که کمی آسان‌تر است به بازیکنانی که کمتر فرصت داده‌ایم، میدان می‌دهیم.


یزدی درخصوص دیدار تیمش با نفت مسجدسلیمان گفت: حریف ما در لیگ برتر تنها چهار امتیاز گرفته و در رده پانزدهم جدول ایستاده است. روی کاغذ نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌های ضعیف است ولی ما به‌هیچ‌وجه این حریف را دست‌کم نمی‌گیریم. به‌طورِدقیق تیم نفت را آنالیز می‌کنیم و آماده دیدار با این حریف خواهیم شد تا بتوانیم با کسب سه امتیاز مسابقه کمی در جدول سروسامان پیدا کنیم و در دیدارهای بعدی با انگیزه بیشتری به میدان برویم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته