دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم استقلال خوزستان:

نمی‌خواهند 4 نماینده داشته باشیم/ باخت‌های غیرفنی استقلال خوزستان

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: برخی دوست ندارند در لیگ برتر چهار نماینده از خوزستان حضور داشته باشد و برای همین با دلایل غیرفنی باعث باخت‌مان می‌شوند.
کد خبر : 319449

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: تمامی کسانی که بازی استقلال خوزستان را برابر پارس جنوبی در هفته نهم لیگ برتر دیدند، با من هم‌عقیده هستند که تیم ما به‌لحاظ فنی برابر حریفش شکست نخورد بلکه داور با اخراج دو بازیکن  تیم‌مان باعث شد تا نماینده شهر جم برنده شود.


وی ادامه داد: اشتباه‌های داوری به‌نظر من علت‌های مختلفی دارد. تیم ما این فصل از طریق داوران بیش‌ از اندازه ضرر کرده است. اینکه داوران فقط برای ما دچار اشتباه می‌شوند، دلایل مختلفی دارد. اول اینکه تیم ما در فدراسیون فوتبال کسی را ندارد تا از حق خود دفاع کند. این درحالی‌است که تیم‌های دیگر در این زمینه قوی هستند. مسئله بعدی این است که چهار تیم از خوزستان در لیگ برتر حضور دارند و برخی مایل نیستند این استان در لیگ برتر چهار نماینده داشته باشد. بنابراین بهترین راه برای حذف یکی از این تیم‌ها استفاده از اشتباه‌های داوران است.


سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: شرایط به‌گونه‌ای است که تیم ما پس از این باید وقت خود را صرف آن کند که موجب ناراحتی داوران نشود. اینکه تیم ما با کارهای فنی خوبی که انجام داده الان پنج بازیکن در تیم امید و دو بازیکن در تیم دانشجویان دارد، دلیل بر آن نمی‌شود که بتواند مقابل حریفان نتیجه بگیرد، چون نتیجه دیدارها را اتفاق‌های غیرفنی مشخص می‌کند.


وی تأکید کرد: مدیران باشگاه ما باید با جدیت، شرایط را پیگیری کنند. اگر نتوانیم مقابل اشتباه‌های داوران کار خاصی انجام دهیم، بدون شک در هفته‌های آینده نیز در کسب پیروزی ناکام خواهیم ماند. مقابل پارس جنوبی وقتی داور دو بازیکن ما را پشت‌سرِهم اخراج کرد، برخی می‌گفتند تیم را بیرون بکشید ولی ما به روح جوانمردی فوتبال احترام گذاشتیم و این کار را نکردیم وگرنه اصلاً فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای‌مان مهم نبود.


یزدی درباره دیدار هفته آینده تیم استقلال خوزستان برابر فولاد گفت: این دیدار دربی اهواز است. برای اینکه از وضعیت فعلی خارج شویم و به جمع تیم‌های میانه جدول نزدیک شویم باید برنده شویم. اگر اسیر مسائل داوری نشویم، این آمادگی را داریم که با ارائه بازی خوب و هدفمند مقابل فولاد برنده شویم ولی اگر نتیجه مسابقه خارج از زمین تعیین شود، کاری از دست ما برنمی‌آید.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب