دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1397 - 13:33
لاهوتی:

اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب و اجرای طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان در راستای هدف‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است.
کد خبر : 321922
photo_2018-10-28_17-50-44.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گیلان، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  دیدار کردند.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن ایجاد تحول در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود و تأکید بر استفاده از ظرفیت این شهرستان‌ گفت: شهرستان لنگرود در حوزه گردشگری دارای منابع غنی بوده و از جاذبه‌های بسیار زیادی در این خصوص برخوردار است.


مهرداد لاهوتی افزود: تصویب و اجرای طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان در راستای هدف‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود ضروری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه یکی از هدف‌گذاری‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی توجه به منابع درآمدی غیرشهریه‌ای است، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با تکیه بر توسعه طرح‌های مطالعاتی و اجرایی در استان گیلان و با توجه به ظرفیت‌های موجود در این واحد دانشگاهی آمادگی کمک به رفع مشکلات منطقه را دارد.


ابراهیم چیرانی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود از نظر رشته و ساختار، فنی و مهندسی است و با توجه به استفاده از ظرفیت اساتید مجرب و کارگاه‌های پیشرفته و مجهز این واحد دانشگاهی، می‌تواند در انجام پروژه‌های استانی و شهری کوشا باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود نیز در این نشست با تشکر از حضور میهمانان در این واحد دانشگاهی، گزارش مبسوطی از روند فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود ارائه داد.


به گفته امیرحسین فیروزان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود به لحاظ بهره‌مندی از اساتید و کارکنان مجرب و داشتن آزمایشگاه‌های مجهز، دارای ظرفیت و جایگاه ویژه‌ای است.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب