دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1397 - 06:30
عامری:

سخنان جهانگیری دولت را زیر سوال بُرد

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سخنان جهانگیری به‌معنای زیر سوال بردن دولت است و نشان داد که هیأت دولت نمی‌تواند مشکلات را میان خود حل کند.
کد خبر : 321858

جواد عامری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا در واکنش به جمله معاون اول رئیس‌جمهور در همایش بیست و سومین سالروز ملی صادرات که گفته بود «اجازه برکناری منشی خودم را ندارم چه برسد به تغییر مدیران دولتی» گفت: مسئله اصلی کشور مشکلاتی است که مردم دارند و باید در این فضا کمک کنیم تا مشکلات مردم برطرف شوند.


دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جهانگیری بیشتر به مباحث فرعی پرداخت تا واقعیت‌ها افزود: واقعاً اگر او حتی نمی‌تواند منشی خود را تغییر دهد، بودنشان در دولت چه تأثیری دارد.


وی ادامه داد: این نوع سخن گفتن آن هم از سوی معاون اول، به معنای زیرسوال بردن دولت است؛ یعنی اعضای هیأت دولت نمی‌توانند مشکلات را بین خود حل کنند و آن‌ها را رسانه‌ای می‌کنند.


عامری با بیان اینکه وضعیت مردم به موضوعی فراموش‌شده نزد هیأت دولت تبدیل شده است گفت: شرایطی که امروز برای ما به‌وجود آمده، ناشی از بی‌تدبیری عده‌ای است که سرنوشت این کشور را به تصمیم پنج کشور قدرتمند گِره زده‌اند.


دبیرکل جدید جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادعای جهانگیری را فرافکنی توصیف کرد و در این رابطه افزود: مردم عملکرد مسئولان را می‌بینند و لازم نیست برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، آن‌ها را فریب دهند، لذا باید اصلاح اساسی در عملکرد دولت صورت بگیرد نه اینکه رئیس بانک مرکزی را عزل کنند و در جای دیگر به‌عنوان مشاور مشغول کار شود و با این روش‌ها گشایشی را شاهد نخواهیم بود.


وی در پایان خاطرنشان کرد: کار به جایی رسیده وقتی دلار به قیمت 14هزار تومان کاهش پیدا می‌کند، عده‌ای فکر می‌کنند خیلی فعالیت کرده‌اند و کارهای اساسی انجام داده‌اند اما به نظرم برنامه‌هایی که وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجلس ارائه داد، واقعاً عملی شوند، بهبودهایی صورت خواهند پذیرفت و این مهم زمانی محقق می‌شود که دولت بر توان داخلی تکیه داشته باشد و انتظار کمک و یا تصمیم شرکت‌های خارجی را نکشد.


انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته