دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1397 - 03:50
فومنی:

برخی مدیران پولی در دولت منشأ مشکلات هستند

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: رئیس‌جمهوری به‌جای مدیران کاری، مدیران پولی را رأس کار آورد و باعث شدند تا فشار اقتصادی به مردم تحمیل شود.
کد خبر : 321856

حجت‌الاسلام‌ محمد زارع فومنی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، خانه ملت را یک تراژدی غمناک برای ملت ایران دانست و گفت: هویت مجلس شورای اسلامی دولت‌مدار و وزرا مدار است و این رویه نمی‌تواند نیازهای قانونی مردم را پاسخگو باشد.


دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اظهار تأسف از نمایندگان خانه ملت به دلیل زدوبند با دولت تصریح کرد: آنان به‌جای این‌که از حق مردم دفاع کنند از وزرا به‌عنوان یک وسیله برای آینده خود برنامه‌ریزی می‌کنند.


وی در ادامه سخنانش با انتقاد از استعفای حاشیه‌دار آخوندی افزود: ای‌کاش او استعفا نمی‌داد و از خانه ملت به‌عنوان یک بلندگو، حقایق را برای مردم بیان می‌کرد.


فومنی ضمن اشاره به ناکارآمدی برخی مسئولان در بدنه دولت گفت: اگر بررسی دقیقی از سابقه مدیریتی بعضی از آن‌ها داشته باشیم، متوجه می‌شویم که در پست‌های قبلی عملکرد روشنی نداشتند.


وی قیمت‌های لحظه‌ای در کشور را حاصل عملکرد ضعیف دولت دانست و افزود: روحانی به‌جای مدیران کاری، مدیران پولی را رأس کار آورد و باعث شد یک عده زیر بار فشار اقتصادی شرمنده خانواده خود شوند. آیا این نتیجه اعتماد مردم به دولت بود؟.


فومنی همچنین به صحبت‌های نسنجیده جهانگیری اشاره کرد و افزود: از ایشان که سالیان سال در عرصه مدیریتی با دولت‌های مختلف کار کردند بعید بود بگوید من در دولت کاره‌ای نیستم و اگر کاره‌ای نیستید چه‌طور در دولت مانده‌اید؟ چرا پست مهمی را که نقش کلیدی در عرصه مدیریتی کشور دارد، اشغال کرده‌اید و اگر کاره‌ای نیستید، پس چرا از عرصه مدیریتی خارج نمی‌شوید؟.


دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: شکاف عمیقی در دولت وجود دارد که هرروز عمیق‌تر می‌شود؛ این شکاف به حدی رسیده است که حتی وزرا اجازه دیدن رئیس‌جمهور را ندارند و بسته بودن فضای دولت، یک معضل است؛ در کل دنیا رسم است وزیر هر زمان که لازم بداند با رئیس‌جمهور دیدار کند ولی در ایران چنین نیست.


فومنی افزود: رئیس‌جمهوری و جهانگیری از مردم به دلیل ناتوانی در مدیریت عذرخواهی کنند و حقایق و موانع کاری‌شان را برای مردم بیان کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش به راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که توانست تمام برنامه‌های دشمنان را با هدایت رهبر معظم انقلاب خنثی کند. مرزها و امنیت کشور ما به برکت خون شهدا پایدار است و با خون خود توانستند پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته