دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد:

خون شهدا پشتوانه‌ اصلی انقلاب اسلامی ایران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد، پشتوانه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران را خون شهدا و خانواده معظم آنان دانست.
کد خبر : 321599
a1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، نخستین جلسه کمیته دانشجویی ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور و دولتی شهرکرد و معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های آزاد و دولتی این استان در دفتر جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت نظامی و امنیت بسیار بالا در منطقه و جهان بوده و این اقتدار، امنیت، عظمت و سربلندی را مدیون ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و خانواده آن عزیزان است.


مظاهر نیکخواه با اشاره به اینکه پاسداری از آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و ارزش‌های ملی از اهداف شهیدان بود، افزود: به‌رغم توطئه‌های مختلف از سوی معاندان نظام، کشور ایران روز به روز در حال پیشرفت است و همه این افتخارات به‌دلیل جان‌فشانی شهدای انقلاب است و امسال بر خلاف نقشه شوم دشمنان، چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را پرشورتر از سا‌ل‌های گذشته جشن می‌گیریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: شهدا، خانواده‌ آنان و ایثارگران از مقام والایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند و خانواده‌ معظم شهیدان بودند که با هدیه عزیزان خود در راه اسلام و انقلاب، تداوم نظام و امنیت را برای جامعه رقم زدند.


معاون فرهنگی- دانشجویی واحد شهرکرد هم در این نشست گفت: 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان «روز مبارزه با استکبار جهانی» نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران در سال های 1343، 1357 و 1358 است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل، این روز در تاریخ کشور به‌عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است.


موسی مولوی افزود: امسال به پاس چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور پرشور دانشگاهیان اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان همگام و هم‌صدا با دیگر اقشار مردم ایران در شهرکرد برگزار خواهد شد.


وی اظهار کرد: دانشگاهیان استان همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی امروز ساعت 13 از مقابل دانشگاه پیام نور شهرکرد به سمت قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد راهپیمایی و برای سرور و سالار شهیدان عزاداری می‌کنند.


در این نشست فرهنگی، مسئولان فرهنگی دانشگاه‌های مختلف استان در خصوص دستاوردهای 40 ساله انقلاب مطالبی را بیان کرده و اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلفی را تا بهمن سال جاری پیشنهاد دادند.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته