دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو اتاق ایران:

تجربه وزیر جدید صنعت در بازرگانی و تجارت کم است

رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران گفت: با توجه به سوابق آقای رحمانی به نظر می‌رسد در حوزه تجارت و بازرگانی وی نیازمند انتصاب یک فرد باتجربه و کارکشته باشد.
کد خبر : 321532
خسرو فروغان.jpg

خسرو فروغان در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه کارنامه آقای رحمانی در حوزه صنعت مشخص و واضح است،گفت: حضور وزیر جدید صمت در کمیسیون صنایع مجلس به‌نوعی موجب شده است تا وی تجربیات زیادی را در حوزه صنعت کسب کند.


وی افزود: در حوزه تجارت آقای رحمانی با نقطه‌ضعف‌های فراوانی روبه‌رو است و وجود این نقطه‌ضعف‌ها به دلیل تجربه نداشتن وی در حوزه بازرگانی و تجارت است.


رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران گفت: مبارزه با قاچاق کالا و نظارت قوی بر حوزه صادرات و واردات انواع کالا به کشور از مهم‌ترین مأموریت‌های وزیر جدید صمت است.


وی گفت: به نظر من با توجه به اینکه ایران کشوری مصرف‌کننده است وزیر جدید صنعت باید قائم‌مقام یا معاونت بازرگانی خود را فردی برگزیند که تجربه و سابقه درخشانی در حوزه تجارت و واردات و صادرات کالا داشته باشد.


فروغان اضافه کرد: حوزه بازرگانی داخلی از مهم‌ترین بخش‌های کشور است که باید توسط وزیر جدید صمت ترمیم و قوی‌تر از گذشته شود.


رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران گفت: با توجه به سوابق آقای رحمانی به‌نظر می‌رسد در حوزه تجارت و بازرگانی وی نیازمند انتصاب یک فرد باتجربه و کارکشته باشد.


انتهای پیام/4094/4083/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته