دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی تیم سایپا:

دایی قصد زدن دروازه‌بان پرسپولیس را نداشت

مربی تیم سایپا گفت: علی دایی قصد زدن دروازه‌بان پرسپولیس را نداشت و تلاش کرد بازیکنان سایپا را به داخل رختکن ببرد.
کد خبر : 321359
cfc581aa5697468d8a498cdf31ffc883_1076_.jpg

محمدرضا مهرانپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار روز گذشته سایپا برابر پرسپولیس که با تساوی به پایان رسید، گفت: کادر فنی سایپا به دنبال آن بود تا در دیدار با پرسپولیس سه امتیاز را به دست آورد و به نظرم حق ما کسب امتیازهای کامل این مسابقه بود. پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده ولی دیروز خوش‌شانس بود که بازنده زمین را ترک نکرد.


وی در مورد اینکه سایپا چند فرصت گلزنی مقابل پرسپولیس از دست داد، گفت: فیلم بازی نشان می‌دهد که ما تیم برتر بازی برابر پرسپولیس بودیم. سایپا تا دقیقه 8 باید دو گل به پرسپولیس می‌زد. کاملاً بر مسابقه سوار بودیم و اگر بازیکنان دقت بیشتری می‌کردند با نتیجه خوبی پرسپولیس را شکست می‌دادیم. اگرچه به زیبایی فوتبال امتیاز نمی‌دهند ولی داور مسابقه اگر در دادن کارت‌های زرد خسیس نبود، پرسپولیس شایان مصلح و سیدجلال حسینی را اخراج شده می‌دید. امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهد پیروزی‌های سایپا باشیم.


مربی تیم سایپا در مورد اینکه سایپا با توجه به بازی‌های زیبایی که انجام می‌دهد، در رده ششم جدول قرار دارد، گفت: تیم ما به دو دلیل خوب بازی می‌کند، اول جوانی و شادابی تیم و دوم روحیه پیروزی‌طلبی علی دایی که به‌خوبی به بازیکنان منتقل شده است. در این چند سالی که با دایی کار کرده‌ام او هیچ وقت از بازیکنانش نخواسته دنبال مساوی و اتلاف وقت باشند اما چه کنیم که تیم ما به‌خاطرِ جوانی و عدم دقت بازیکنان امتیازهای باارزشی را از دست می‌دهد و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم از این موقعیت‌هایی که داریم بهتر استفاده کنیم.


وی در مورد درگیری‌هایی که در پایان مسابقه دیروز سایپا با پرسپولیس میان بازیکنان دو تیم ایجاد شد، گفت: متأسفانه از زیبایی فوتبال با یک سری درگیری‌ها از بین رفت. شروع‌کننده این اتفاق‌ها بازیکنان پرسپولیس بودند که فکر می‌کردند چون فینالیست لیگ قهرمانان شده‌اند باید در تمامی بازی‌های داخل برنده شوند.


مهرانپور یادآور شد: بیشتر درگیری‌های بازیکنان پرسپولیس با محمدرضا سلیمانی زننده گل تیم ما بود. این بازیکن چون پس از زدن گل به سمت هواداران پرسپولیس رفت و خوشحالی‌اش را نشان داد، متهم شد که قصد بر هم زدن نظم مسابقه را دارد ولی او آن‌قدر به وجد آمده بود که اصلاً متوجه نشد پس از زدن گل به کدام سمت می‌رود و خوشحالی‌اش را نشان می‌دهد. به نظرم نباید بی‌دلیل یک بازیکن آینده‌دار را به‌خاطرِ کاری که نکرده مجازات کند. امیدوارم برخوردها در فوتبال ما مؤدبانه‌تر شود و تیم‌ها ظرفیت پذیرش شکست را داشته باشند.


وی در مورد اینکه علی دایی به چه دلیل با سرعت به سمت بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس رفت، گفت: من در بطن ماجرا قرار داشتم. حرف‌های بسیار زشت رادوشوویچ و پرتاب کفش این دروازه‌بان به سمت بازیکنان تیمم را دیدم. علی دایی هم قصد ضربه زدن به دروازه‌بان پرسپولیس را نداشت فقط رفت تا او را متقاعد کند که به رفتارهای زشت خود پایان دهد.


محمدرضا مهرانپور بوژیدار رادوشوویچ


مربی تیم سایپا افزود: دایی همچنین تلاش کرد تا بازیکنان تیم را به داخل رختکن ببرد تا از هر گونه درگیری احتمالی جلوگیری کند. البته برایم عجیب است که چرا یک بازیکن خارجی که تسلط آن‌چنانی به زبان فارسی ندارد، باید الفاظ رکیکی را به اسطوره فوتبال کشورمان علی دایی نسبت دهد.


وی در واکنش به این موضوع که یکی از گزارشگران رادیو مدعی شده علی دایی به صورت او سیلی زده است، اظهار کرد: من اصلاً چنین موضوعی را تأیید نمی‌کنم چون محال است علی دایی دست روی یک فرد رسانه‌ای ببرد. او توی گوش کسی نزده است و به‌نظرم چنین ادعاهایی بدون سند فقط برای تشویش افکار عمومی و از بین بردن شخصیت اسطوره‌های فوتبال کشورمان است.


مهرانپور تأکید کرد: به‌نظرم به‌جایِ آنکه در فوتبال به دنبال آن باشیم که زیبایی‌ها را با زشتی‌ها عوض کنیم به این فکر باشیم که از این ورزش لذت ببریم. اگر پرسپولیس از ما بازی بهتری ارائه می‌کرد، من می‌گفتم ما یک امتیاز شیرین برابر این تیم به‌دست آوردیم ولی چون فوتبال بهتری انجام دادیم، می‌گویم حق سایپا کسب سه امتیاز بود.


انتهای پیام/4048/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته