دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آزمون لیگ برتری برانکو مقابل دایی

برانکو ایوانکوویچ پس از رساندن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر به مصاف علی دایی می‌رود.
کد خبر : 321020

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در آخرین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر سایپا از ساعت 16:40 امروز در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس است.


نارنجی‌پوشان از 9 بازی قبلی 14 امتیاز اندوخته‌اند و در رده هفتم جدول ایستاده‌اند. در مقابل سرخ‌پوشان از هشت بازی 16 امتیاز دارند و در رده سوم هستند. برتری شاگردان علی دایی این تیم را به رده سوم جدول خواهد رساند و در مقابل پیروزی شاگردان برانکو ایوانکوویچ باعث می‌شود تا سرخ‌ها 19 امتیازی شوند و از تیم‌های پدیده و سپاهان در بالای جدول عقب نمانند.


سایپا در این بازی بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار دارد اما پرسپولیس که حسین ماهینی را تا پایان فصل از دست داده در بازی امروز احمد نوراللهی را غایب می‌بیند و احتمال دارد امید عالیشاه هم به میدان نیاید. 


باتوجه به اینکه پرسپولیس 5 مهر در جریان دیدارهای هفته هشتم دربی تهران را برابر استقلال برگزار کرد این دیدار اولین مسابقه پرسپولیس در لیگ برتر پس از یک ماه است. سرخ‌پوشان اسیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند و پس از این بازی نیز در دو دیدار هفته‌های یازدهم و دوازدهم برابر ذوب‌آهن و سپاهان به دلیل برگزاری دیدارهای فینال لیگ قهرمانان مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن غیبت دارند تا پس از این بازی‌ها دیدارهای معوقه‌‌‌شان در لیگ برتر را برگزار کنند.


پرسپولیس در هشت بازی که در لیگ برتر برگزار کرده در 6 بازی دروازه‌اش باز نشده ولی فقط هشت بار به گل رسیده است.در مقابل سایپا در 9 بازی قبلی 10 گل زده اما 9 گل خورده است و این موضوع گویای برتری شاگردان برانکو در خط دفاعی برابر شاگردان دایی است. تقابل سرمربیان دو تیم در قامت مربیان پرسپولیس و سایپا با چهار پیروزی برای برانکو، یک تساوی و یک پیروزی برای دایی همراه بوده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته