دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1397 - 16:25
نماینده مردم سبزوار:

دژپسند می‌تواند در وزارت اقتصاد موفق باشد

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: دژپسند به تئوری‌های اقتصاد مسلط است و می‌تواند با برنامه‌های اقتصادی در وزارت اقتصاد موفق باشد.
کد خبر : 321200
201610100051140474.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در موافقت با فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: کشور از طرف خزانه‌داری آمریکا به عنوان پایگاه جنگ اقتصادی در فشار اقتصادی است و دشمن با برنامه‌های اقتصادی علیه کشور ما را پیگیری می‌کند.


وی با اشاره به تهدیدهای آمریکا مبنی بر اینکه 13 آبان تحریم‌ها را آغاز خواهد کرد گفت: آیا وقت آن نیست که مقابل تصمیم‌های دشمنان پاسخ قاطع و دندان شکنی بدهیم؟


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحصیلات فرهاد دژپسند تصریح کرد: مدارک کارشناسی ارشد و دکترای وی در زمینه اقتصاد است و از اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی است.


عضو فراکسیون امید دژپسند را فردی پاکدست و مشهور عنوان کرد و گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد از خانواده کشاورز است و دغدغه مردم را خوب فهمیده و با شجاعت مقابل رانت‌خواری خواهد ایستاد. وی بنیان‌گذار اقتصاد مبتنی بر تجارت الکترونیک است و با تیم اقتصادی دولت هماهنگی کامل دارد. دژپسند به تئوری‌های اقتصاد مسلط است و می‌تواند با برنامه‌های اقتصادی خود در وزارت اقتصاد موفق باشد.


انتهای پیام/4079/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امیر امیری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۷
۰
ادم خوبیه طرفدار قشر ضعیف وعدالت اجتماعی هست.
هلدینگ شایسته