دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1397 - 17:22

موکبیِ «برای یک دوست» در مسیر زائران اربعین

امسال موکب «برای یک دوست» در مسیر پیاده‌روی اربعین، جهت پذیرایی و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان زائر اربعین حسینی راه‌اندازی شد.
کد خبر : 321185
photo_2018-10-27_17-18-47.jpg

به گزارش خبرنگار زنان و خانواده گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، موکب «برای یک دوست» در مسیر پیاده روی به سمت کربلا، داستان زندگی کودکان و نوجوانان مظلوم دنیا را به تصویر می‌کشد. پایه‌های موکب «برای یک دوست» کنار عمود 975 از زمین بالا رفته تا محلی برای آشنایی با زندگی کودکان و نوجوانان مظلوم دنیا شود.


کودکانی که برای شرکت در پیاده‌روی اربعین آمده‌اند، در مسیرشان با این موکب مواجه می‌شوند، آن‌ها در این موکب، با داستان واقعی زندگی کودکانی که در دنیا مورد ظلم قرار گرفته‌اند با استفاده از تصاویر گرافیکی و در قالب قصه آشنا می‌شوند و از داستان روایت شده، نقاشی می‌کشند.


نقاشی آنها از طریق رابط‌های بین المللی که آن کودکان را می‌شناسند، تبدیل به کارت پستال می‌شود و برای همان کودکان فرستاده می‌شود و نسخه دیگرش نیز روی دیوارهای پارچه‌ای موکب  پوستر می‌شود.


مربیان آموزشی موکب، داستان‌ها را به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی روایت می‌کنند و در نهایت به همان کودکان هدیه می‌دهند. عراقی‌ها و لبنانی‌ها از طرفداران این موکب هستند.


موکب


انتهای پیام/4044


انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین موکب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته