دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هواداران پرسپولیس:

هواداران پرسپولیس را به ژاپن نمی‌بریم

رئیس کانون هواداران پرسپولیس گفت: باتوجه به اینکه بازگشت از ژاپن به ایران ضمانتی ندارد هواداران پرسپولیس را به این کشور نمی‌بریم.
کد خبر : 321080
AG8I1341.jpg

عباس اسماعیل‌بیگی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اقدامات کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای حمایت از این تیم در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن گفت: از طریق هوادارانی که در بازی‌های تیم ملی با آنها آشنا شدیم و انجمن ایرانی‌های ژاپن که با آنها در ارتباط هستیم، در تلاشیم تا حمایت بسیار خوبی از پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز شود.


وی افزود: احتمالاً چند نفر از سوی کانون هواداران پرسپولیس به ژاپن می‌روند تا حدود چهار هزار هوادار ایرانی پرسپولیس به‌خوبی هدایت شوند و با ساماندهی مناسب بتوانند از نماینده کشورمان حمایت کنند. از ایران اعزامی نخواهیم داشت چون بحث گرفتن ویزای ژاپن را پیش‌رو داریم. هزینه‌ها سرسام‌آور است و ضمانتی برای بازگشت کسانی که از ایران به حمایت پرسپولیس می‌آیند، وجود ندارد. شاید اگر این بازی در ترکیه، مالزی یا یکی از کشورهای عربی بود، از ایران نیز هوادار می‌بردیم.


رئیس کانون هواداران پرسپولیس درخصوص حمایت هواداران دیگر تیم‌ها از سرخ‌پوشان در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز گفت: هر کسی که نگاه ملی به تیم پرسپولیس داشته باشد و قصد حمایت دارد، شخصیت بالای خود را نشان داده است. به‌عنوان کانون هواداران پرسپولیس اگر برای تیم رقیب آرزوی موفقیت نکردیم، آرزوی شکست این تیم را هم نداشتیم. شاید بزرگ‌ترین مشکل ما در بازی برگشت، خیل هوادارانی است که دوست دارند به آزادی بیایند ولی ورزشگاه فقط 78 هزار نفر جمعیت دارد. شاید اگر یک ورزشگاه چندصد هزار نفری بود می‌شد همه را در ورزشگاه ببینیم ولی ظرفیت محدود است و ما باید حداکثر تلاش‌مان را بکنیم تا آسیبی به ورزشگاه آزادی زده نشود.


وی درخصوص دیدار امروز پرسپولیس با سایپا نیز گفت: ای‌کاش این مسابقه به‌جایِ ورزشگاه تختی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد. امیدوارم در زمین خراب تختی مشکلی برای بازیکنان به‌وجود نیاید و همچنین ما برای سازماندهی هواداران در این ورزشگاه، کارمان دشوارتر است. ما پیشنهاد کرده بودیم که جای بازی رفت و برگشت عوض شود ولی مورد قبول سازمان لیگ واقع نشد.


اسماعیل‌بیگی درباره اینکه عنوان شده او با هواداران تیم‌های دیگر مشکل دارد، گفت: در تمامی بازی‌ها که میهمان هستیم به هواداران تیم رقیب خوشامد می‌گوییم و با هیچ تیمی مشکلی نداریم. جرم ما طرفدار پرسپولیس بودن است. در دیدارهایی که با نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان داشتیم، حتی بلیت مسابقه هم هواداران تیم رقیب از ما گرفتند و به آنها در ورزشگاه درفشی‌فر ناهار دادیم. نمی‌دانم چرا نوک پیکان انتقاد به‌سمت ما است. فکر می‌کنم مشکل با قهرمانی‌های پرسپولیس است. امیدوارم که پس از این شاهد چنین رفتارهایی نباشیم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته