دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی دراماتیک کاشیما آنتلرز مقابل سوون سامسونگ

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق از ساعت ۱۳:۳۰ برگزار شد و کاشیما آنتلرز مقابل میهمان خود سوون سامسونگ به پیروزی رسید.
کد خبر : 315366
کاشیما سوون.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شرق آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ امروز بین دو تیم کاشیما آنتلرز ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی در ورزشگاه خانگی کاشیما برگزار شد. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود کاشیما خاتمه یافت.

در دقیقه ۲ اوچیدا بازیکن میزبان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا میهمان یک بر صفر پیش بیافتد. چهار دقیقه بعد دژان دامیانوویچ بازیکن بوسنیایی سوون سامسونگ اختلاف را دو برابر کرد تا کار برای میزبان سخت‌تر شود.

اما در دقیقه ۲۱ این‌بار نوبت جانگ هو-ایک بازیکن سوون سامسونگ بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کند تا اختلاف به حداقل برسد. تیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود میهمان پایان یافت.

در نیمه دوم کاشیما آنتلرز فشار بیشتر روی دروازه میهمان آورد و در نهایت موفق شد توسط سرجینیو بازیکن برزیلی خود بازی را به تساوی بکشاند.

اما این پایان کار نبود و فشار کاشیما ادامه یافت تا بالاخره موفق شد در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط آتسوتو اوچیدا دروازه سوون را باز کند و با  پیروزی از میدان خارج شد. بدین ترتیب ژاپنی‌ها کامبک فوق‌العاده‌ای در این دیدار داشتند و در حالی که دو بر صفر عقب بودند در نهایت بازی را به سود خود به پایان بردند.

سرنوشت فینالیست شرق آسیا در بازی برگشت در خانه سوون سامسونگ مشخص خواهد شد.

برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت این دو تیم در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده پرسپولیس و السد خواهد رفت.

نکته جالب هم‌گروهی تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی در مرحله گروهی است. پرسپولیس و السد در گروه سوم این رقابت‌ها هم‌گروه بودند که سرخ‌پوشان ایران به عنوان تیم نخست و السد به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کردند و هر دو تیم به نیمه نهایی رسیدند.

در گروه هشتم این رقابت‌ها نیز سوون سامسونگ و کاشیما آنتلرز هم‌گروه بودند که سوون سامسونگ به عنوان تیم نخست و کاشیما به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کردند.

شب گذشته پرسپولیس ایران دست به کار بزرگی زد و در خانه السد قطر با تک گل علیپور از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/آ/4051/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته