دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر قلعه‌نویی:

استقلال تنها یک موقعیت گل داشت

سرمربی تیم سپاهان گفت: استقلال باوجودآنکه تنها یک موقعیت داشت اما می‌توانست برابر ما برنده شود.
کد خبر : 320988
_md.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال گفت: بازی بسیار خوبی بین دو تیم برگزار شد. در شروع مسابقه سپاهان بد بازی کرد و من می‌خواستم دقیقه 10 تعویض داشته باشم ولی تغییر سیستم دادیم و تا حدودی بهتر شدیم.


وی ادامه داد: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم و راه نفوذ تیم استقلال به عمق خط دفاعی‌مان را بستیم. خدا را شکر برنده شدیم. به شهامت رضا کرمانشاهی داور مسابقه با وجود آنکه یک ضربه پنالتی برای ما گرفت اما آن را برگرداند، تبریک می‌گویم. داور خوب قضاوت کرد چرا که به صحنه‌ها نزدیک بود و با رعایت قانون به‌خوبی بازی را مدیریت کرد. 


سرمربی تیم سپاهان افزود: دیدار امروز سه حالت داشت. اولین مورد برد ما بود که رخ داد. حالت دوم برد استقلال بود، هرچند یک موقعیت گل داشتند و بازی هم می‌توانست مساوی شود. 


وی در خصوص جام ملت‌های آسیا و اینکه تیم ملی ایران می‌تواند مقامی به‌دست آورد، اظهار کرد: صعود به جام جهانی آسان‌تر از مقام آوردن در جام ملت‌ها است و نباید به تیم فشار آورد. در بازی‌های حذفی مسائل سخت‌تر می‌شود و دوره قبل یک پنالتی اشتباه کار ما را سخت کرد. باید بین باشگاه‌ها و تیم ملی تعامل باشد اما در این هفت، هشت ساله نبوده است. هر ادبیاتی خواستند، انجام دادند و آخرین نمونه حمید استیلی بود. یک سری آدم‌ها هستند که بله‌قربان‌گوی این افراد هستند و توهین‌های آنها را برمی‌گردانند.


قلعه‌نویی تأکید کرد:  باید با آرامش تیم ملی اهداف خود را دنبال کند و به لیگ احترام بگذاریم. مطمئن هستم که زیاد لیگ را تماشا نمی‌کنند. درباره بازیکن باید به افکار فردی که مسئولیت دارد، احترام بگذاریم. من را دادگاهی کردند اما از این آقایان سوال و جواب نمی‌شود. باخت به عراق بی لیگ حماسه بود اما شکست به کره‌جنوبی، یک دادگاه می‌خواست. امیدوارم تیم امید و تیم بزرگسالان با آرامش پیش بروند.


وی در مورد قضاوت داور مسابقه گفت: به نظرم داور در صحنه پنالتی از کمک اول نزدیک‌‌تر بود ولی باید فیلم بازی را ببینیم و از حالا نمی‌توان حرفی زد. البته همه می‌دانند که در این چند هفته سپاهان و بعد از ما نساجی بیشترین لطمه را از سمت داوری دیده‌ایم.


سرمربی تیم سپاهان در مورد اینکه او بازیکنانی گرفته که با آنها نتیجه می‌گیرد، تصریح کرد: عده‌ای از دوستان علاقه دارند که ما هر کاری کنیم انتقاد کنند. حکایت همان میخ فروش است که جلوی دوربین نمی‌توانم آن را بیان کنم. من بر اساس افکار تاکتیکی که داشتم بازیکنان تیمم را انتخاب کردم. نفراتی که در تیم‌شان اضافی بودند مانند محمد قاضی و سجاد شهباززاده تبدیل به بازیکنان درخشانی شدند. کی‌روش استنلی در ذوب‌آهن یاد گرفت توپ بریده را تبدیل به گل کند و در سپاهان آن‌قدر خوب بوده که الان دو میلیون دلار ارزش دارد.


وی یادآور شد:  من که ۲۰ سال مربی بودم، فوتبال را نمی‌دانم اما شخصی که میکروفون دارد، می‌داند؟ این همه افتخارهای مختلف کسب کردم که اگر یک مربی خارجی این کار را کرده بود در تونل ورزشگاه آزادی  برای او مجسمه می‌زدند. یک‌سری افراد با قلعه‌نویی که سالم کار می‌کند و اصولی که دارد، مشکل دارند.


قلعه‌‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا، در خصوص اینکه از تعویض‌هایش رضایت دارد یا خیر اظهار کرد: 100 درصد از تعویض‌هایم راضی‌ام، بچه‌های ما واقعاً زحمت کشیدند. البته از کیفیت مسابقه تیمم ناراضی‌ام ولی فراموش نکنید حریف ما استقلال بود. تیم خوبی که با بیرون رفتن علی کریمی مصدوم که به خوبی میدان‌داری می‌کرد، کمی ضعیف شد. فراموش نکنیم سپاهان پارسال چهاردهم شد و امسال هفت تغییر داشته است.  ما نیاز به زمان داشتیم اما حالا این زمان به حداقل رسیده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته