دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور علی ربیعی؛

دومين گردهمايي سراسري مديران صندوق کارآفريني اميد برگزار شد

گردهمایی سراسری مدیران صندوق کارآفرینی امید با حضور ربیعی رئیس هیأت مدیره، حجت‌الاسلام قدس محلاتی و نوراله‌زاده مدیرعامل و معاونین ستادی و استانی برگزار شد.
کد خبر : 320958
Capture.JPG

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، دومین گردهمایی سراسری مدیران صندوق کارآفرینی امید با حضور علی ربیعی رئیس هیأت مدیره صندوق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدس محلاتی عضو هیأت مدیره، اصغر نوراله‌زاده مدیرعامل، مدیران و معاونین ستادی و استانی برگزار شد.
رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، واعظ مهدوی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی رئیس جمهوری، حسن‌نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی از دیگر میهمانان و سخنرانان این مراسم بودند.
معرفی و رونمایی از اپلیکیشن پرداخت "کاپ" و تشریح دستورالعمل‌ها و پاسخگویی به سوالات پیرامون طرح‌های سه‌گانه "زرین" و "امید(1)" از دیگر بخش‌های این همایش بود.
همچنین در این همایش سخنرانی آموزشی تحلیل رفتار کارکنان بر‌اساس مدل جهانی DISK با تدریس تفرشی برگزار شد.
در این مراسم با حضور مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره صندوق کارآفرینی امید با تقدیم هدیه‌ای به رسم یادبود از زحمات و خدمات ارزنده رضوی در مدت تصدی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهور قدردانی شد.


انتهای پیام/4083/خ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
گرفتار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
۰
بهتر است مدیران محترم صندوق به فکر چاره‌ای برای نیروهای خود باشند که با بدبختی و باحقوق زیر یک تومان و با سابقه بالا دارند زندگی می‌کنند باشند
هلدینگ شایسته