دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمک‌مربی سپاهان:

فردا 3 تیم با هم رقابت‌می‌کنند/ سپاهان در مسیر درستی قرار دارد

کمک‌مربی سپاهان گفت: فردا سه تیم با هم بازی دارند، یک تیم داوری هم است، امیدواریم که فردا هر سه تیم عادلانه بازی کنند.
کد خبر : 320807
تکسیرا.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تکسیرا کمک‌مربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با استقلال حضور یافت و گفت: فردا بازی سختی خواهیم داشت چون دو تیم، تیم‌های بسیار بزرگی هستند، در طول هفته سعی کرده‌ایم که تمرینات خوبی را داشته باشیم تا اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم؛ این بازی اهمیت بسیار بالایی دارد. در چنین بازی‌های بزرگی هر تیمی که کمتر اشتباه کند، برنده است، به همین دلیل روی نقاط مثبت تیم‌مان کار کردیم و تیم استقلال را آنالیز کردیم.


وی افزود: در واقع باید بگویم که فردا سه تیم با هم بازی دارند، یک تیم داوری هم است، امیدواریم که فردا هر سه تیم عادلانه بازی کنند. هدف ما همیشه برد بوده است و این ایده و نظر سرمربی ما نیز است.


تکسیرا در پاسخ به این سؤال که آیا در‌خصوص داوری تاکنون سپاهان مشکلی داشته است که آنقدر در‌این‌خصوص حساس است، گفت: شما بهتر از ما می‌دانید و تقریبا تمام کارشناسان در‌این‌خصوص هم‌نظر هستند که در این مدت سپاهان مقداری از سمت داوری متضرر شده است، البته عمداً نبوده است. در ایران داوران خیلی بزرگی هستند و اتفاقی نبوده که داور ایرانی فینال قضاوت می‌کند، اما این ما نیستیم که در مورد داوری صحبت می‌کنیم، بلکه اکثر کارشناسان نظرشان این بوده است.


کمک‌مربی سپاهان ادامه داد: اگر کسی این هفته در مورد داوری صحبت کرده است، چرا هفته‌های قبل این مسأله را مطرح نکردم؟‌ ما در این بازی تنها روی بازی با استقلال تمرکز کرده‌ایم. دو تیم مهم فوتبال ایران با هم بازی دارند و باید روی این مسأله تمرکز کنیم. باید روی نکات مثبت داوری هم صحبت کنیم. رسانه‌ها باید در مورد مسائل دیگر مانند 20 گل زده سپاهان صحبت کنند.


وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری آنا در‌خصوص به تعویق افتادن چند دیدار به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: دوست داشتیم که همه چیز طبق روال پیش برود، البته به پرسپولیسی‌ها بابت صعود به فینال تبریک می‌گویم، باید راه‌حلی پیدا کنیم که به ضرر هیچ تیمی نباشد.


تکسیرا در‌خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار فردا گفت: به این صحبت فوتبالی می‌گویند، هر دو تیم، تیم‌های بزرگی هستند و هر دو تیم هم برد می‌خواهند اما ما امسال در راه درستی قرار گرفته‌ایم و مربی خیلی بزرگی تیم را هدایت می‌کند. سپاهان در چند سال اخیر مشکلات بزرگی داشت و عوض کردن ذهنیت تیم خیلی سخت بود و کار قلعه‌نویی خیلی سخت بود؛ چراکه باید تفکر برنده شدن را در تیم القا می‌کرد. در بازی فردا هر تیمی کمتر اشتباه کند، برنده است.
 


انتهای پیام/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته