دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت استقلال:

شفر به جوانان فرصت داد/ ورود استقلال به کورس با شکست سپاهان

پیشکسوت تیم استقلال گفت: برتری برابر سپاهان موجب می‌شود تا استقلال وارد کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر شود.
کد خبر : 319366
AG8I7632.jpg

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برتری استقلال مقابل سایپا و اینکه این تیم می‌تواند پیروزی‌هایش در لیگ برتر را تداوم بخشد، گفت: کار بزرگی که وینفرد شفر انجام داده، میدان دادن به جوانان است. استقلال پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان در تعطیلات لیگ به‌خوبی تمرین کرد و نقاط ضعفش را پوشش داد.


وی افزود: برتری برابر سایپا نویدبخش روزهای درخشانی برای تیم استقلال است. البته هنوز تیم شفر با آن تیمی که فصل گذشته بازی می‌کرد فاصله دارد ولی نسبت به ابتدای فصل شاهد بازی‌های بهتری از استقلال هستیم. در خط دفاعی تیم هنوز ایراد وجود دارد، استقلال نباید به این سادگی گل بخورد ولی با رفع مشکلات خط دفاعی، می‌توانیم شاهد پیروزی‌های بیشتری برای استقلال باشیم.


مدیر پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: در بازی‌های اخیر استقلال، اللهیار صیادمنش پدیده خوبی نشان داده است و اگر این بازیکن اسیر حاشیه نشود، به‌زودی به تیم ملی می‌رسد، او در خط حمله عملکرد بسیار خوبی دارد. درون دروازه هم سیدحسین حسینی بعد از مدت‌ها توانست جای سیدمهدی رحمتی قرار بگیرد و با آمادگی بالایی که از خود نشان داد، ثابت کرد می‌تواند سال‌ها دروازه استقلال و حتی تیم ملی را بیمه کند.


وی درباره اینکه استقلال چگونه می‌تواند در هفته‌های آینده نیز برنده از زمین خارج شود، گفت: به‌طور حتم با بازگشت بازیکنان مصدوم و کلیدی، آبی‌پوشان قدرت مضاعفی پیدا می‌کنند. در بازی روز گذشته علاوه بر داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان شاهد غیبت بازیکنان کلیدی چون فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی و خسرو حیدری بودیم. با این‌حال استقلال توانست برنده از زمین خارج شود.


نوری تأکید کرد:‌ هفته آینده شاگردان وینفرد شفر بازی بسیار دشواری با سپاهان دارند. پیروزی برابر این تیم اصفهانی که در رده دوم جدول قرار دارد، می‌تواند استقلال را در شرایط بسیار خوبی قرار دهد و این تیم را به کورس قهرمانی وارد کند. امیدوارم که بازیکنان مصدوم هم به تیم اضافه شوند تا با یک پیروزی مناسب، گام بلندی به سوی آینده برداشته شود. اگر استقلال در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته باشد، با توجه به بالا رفتن قدرت خط حمله این تیم، شاهد برتری استقلال برابر سپاهان و دیگر تیم‌ها خواهیم بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته