دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1394 - 10:11
هفته دوم لیگ برتر در یک نگاه

از قعرنشینی ذوب آهن تا صدرنشینی استقلال/ پرسپولیسی ها در بحران

هفته دوم لیگ برتر با صدرنشینی استقلال تهران و دومین باخت ذوب آهن به پایان رسید.
کد خبر : 32064

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دوم لیگ برتر خلیج فارس با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. از مهمترین اتفاقات این هفته می توان به شکست تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال خوزستان اشاره کرد.


پرسپولیس همچنان دز حسرت اولین برد خود در لیگ برتر به سر می برد. این تیم شکست تلخی را مقابل استقلال خوزستان تجربه کرد تا هوادارانش را برای ادامه فصل با تردیدهای زیادی همراه کند.


سایپا نیز بازی آسانی مقابل راه آهن داشت و با دو گل این تیم را شکست داد. مهمترین نکته این دیدار ، گلزنی نکونام در اولین بازی خود برای سایپا بود.


تساوی پدیده و فولاد نیز در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد. شاگردان مهاجری تا دقایق پایانی برنده بازی بودند. اما فولادی ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند تا با کسب یک امتیاز به اهواز برگردند.


تقابل شاگردان علی دایی و منصوریان با نتیجه 1-1 به پایان رسید. نفت همچنان در لیگ برتر بردی ندارد و این می تواند یک چالش مهم برای منصوریان باشد.


برد تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد، پرگل ترین دیدار هفته دوم بود. شاگردان تونی توانستند 3 بار دروازه گسترش فولاد را باز کنند تا خود را به بالای جدول برسانند.


استقلال اهواز نیز توانست با یک گل سیاه جامگان مشهد را شکست دهد. سیاه جامگان با این شکست به قعر جدول رفت تا چشم به روزهای آینده داشته باشد.


اما استقلال تهران توانست با پیروزی مقابل ملوان به دومین برد دست پیدا کند. از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به عدم حضور قلعه نویی روی نیمکت ملوان اشاره کرد. وی در طول بازی در رختکن حضور داشت و حتی روی سکوها هم حاضر نشد.


ذوب آهنی ها نیز که در هفته اول مقابل ملوانی ها شکست خورده بودند این هفته هم نتیجه را به شاگردان فرکی واگذار کردند تا در قعر جدول جای بگیرند. سپاهان با این برد 6 امتیازی شد تا در کنار استقلال تهران، صدرنشینان لیگ برتر تا پایان هفته دوم لقب بگیرند.



جدول رده بندی لیگ برتر




اسامی گلزنان لیگ برتر


2 گل: امید ابراهیمی - سجاد شهباززاده -حسن بیت سعید - شجاع خلیل زاده


1 گل: محمد غلامی خلیل محله - غلامحسین بادامکی - محمد حسین مرادمند - یونس شاکری - علی علیپور - مهدی طارمی - هادی نوروزی - سامان نریمان جهان-سید امین منوچهری - میلاد محمدی کشمرزی - جواد نکونام - میلاد میداودی -علی کریمی - مهدی شریفی -غلامرضا عنایتی - جلال الدین علی محمدی -امید خالدی - مهدی بدرلو - ماتیاس دکو نفیاس چاگودنگو - داریوش شجاعیان -آرش افشین - عباس بوعذار


برنامه بازی‌های هفته سوم


پنج‌شنبه 22 مرداد


نفت تهران-سیاه جامگان -ساعت 17:45


استقلال اهواز-ملوان ساعت 18:30


پرسپولیس-سپاهان ساعت 19:25


گسترش فولاد-صبای قم ساعت 19:25


جمعه 23 مرداد


راه‌آهن-تراکتورسازی ساعت 18:30


ذوب آهن-استقلال ساعت19:20


استقلال خوزستان-فولاد ساعت 19:20


پدیده-سایپا ساعت 19:25





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته